10 טיפים בנושא מטבחים כפריים

סגנון העיצוב הכפרי הוא סגנון בעל קווים ומאפיינים מאוד ברורים, הרבה מעבר לשימוש בעץ מלא. אם אתם מתעניינים בסגנון העיצוב של מטבחים כפריים, ורוצים להזמין מטבח כפרי לביתכם, חשוב שתעשו את זה נכון, והדרך הטובה ביותר לוודא זאת היא שכירת איש מקצוע המתמחה בתחום זה, איש מקצוע שיוודא שהדברים יבוצעו על פי עקרונות העיצוב המקצועיים, וינהל עבורכם את תהליך העיצוב והביצוע. להלן 10 טיפים שיסייעו לכם לאורך התהליך:

  1. זכרו כי, מטבחים כפריים זה לא רק עץ מלא, וישנם מגוון אלמנטים המאפיינים את סגנון העיצוב הכפרי.
  2. בשלב ראשון כדאי לקרוא קצת על סגנון העיצוב הכפרי, מה הם המאפיינים הבולטים שלו, חומרי הגלם המרכזיים, מתכות רלוונטיות, אפשרויות שילוב של מראה פלסטי לצד מראה העץ וכדומה.
  3. חשוב מאוד לבחון גלריות, קטלוגים ותמונות של מטבחים כפריים וריהוט כפרי אחר על מנת לוודא שאתם נחשפים לכמה שיותר אפשרויות ורעיונות, ושאתם יכולים לראות את הדברים בעיניכם ולא רק בעיני הדמיון
  4. שבו עם עצמכם וכתבו את כל מה שאתם מרגישים וחושבים על המטבח האולטימטיבי מבחינתכם. בכלל זה, כתבו מה הם הקווים המנחים שאתם רוצים לשמור עליהם ומה הם הקווים האדומים לגבי המטבח החלומי שלכם
  5. סגנון העיצוב הכפרי הוא סגנון עיצוב העומד בפני עצמו, אך יכול גם לבוא בשילוב עם סגנונות עיצוב אחרים, וייתכן שיש מקום לשלב גם אלמנטים מודרניים או קלאסיים לצד המאפיינים הכפריים הדומיננטיים.
  6. עץ מלא הוא מונח גג הכולל שורה של סוגי עץ לרבות אלון, אורן, טיק, איפאה ועוד, ולכל אחד מהם מאפיינים שונים כמו מרקם עצי, עיני עץ, כמות סיבי עץ וכדומה. בחנו את הסוגים השונים והבינו מה הם המאפיינים המרכזיים של כל אחד מהם.
  7. קחו בחשבון את נושא התאורה הטבעית בחדר המטבח, וודאו שאתם לא בוחרים ריהוט כהה מדי שייצור אווירה חשוכה מדי, או לחילופין ריהוט בהיר מדי שייצור אווירה חיוורת ואנמית
  8. שכרו איש מקצוע המתמחה בתחום זה, איש מקצוע שאתם יכולים לבחון את היכולות שלו ולהתחבר אליו גם ברמה האישית.
  9. הקפידו על כך שאתם מביאים את עצמכם לידי ביטוי בתהליך העיצוב והביצוע, אך תנו גם קרדיט לאיש המקצוע לעצור כשצריך ולשנות כיוון כשצריך.
  10. תכננו את המטבח על פי עקרונות העיצוב הכפרי, אך זכרו שהוא מיועד לכלול מכשור, מוצרי חשמל ומנגנונים חדשניים ומודרניים.

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *