10 סיבות טובות לפנות למגשר גירושין

1310 סיבות טובות לפנות למגרש גירושין

1. קיצור תהליכים
תהליך גירושין שמגיע לבית המשפט באופן אוטומטי הופך לארוך ומסורבל יותר מאחר ותהליך ההתקדמות של התהליך תלוי בגורמים נוספים בפעולים בשיטת עבודה שלוקחת זמן. הליך גירושין באמצעות מגשר גירושין יכולה לקצר את הגירושין באופן משמעותי מאחר וניתן להגיע להסמכות בין בני הזוג מבלי להגיע לבית המשפט ועל ידי כך להגיע להסכמות ולקדם את הגירושין בהקדם האפשרי.

2. להימנע ממלחמות מיותרות.
כל זוג שעבר גירושין יכול לשתף אתכם שמדובר בהליך לא הכי נעים שברוב המקרים מסתבך עקב חוסר תקשורת טובה בין בני הזוג הגורמת לחוסר הסכמה בנושאים שונים. על ידי שימוש בגורם חיצוני וניטראלי ניתן למעשה להגיע להסמכות אמיתיות בין בני הזוג אשר יהווה בסיס לקשר בריא יותר גם לאחר הגירושין.

3.  ליווי של עורן דין מוסמך
חשוב לציין כי ישנם מגרשי גירושין בעלי התמחות גם בעריכת דין, מומלץ למצוא איש מקצוע אשר מכיר ובקיא גם בענייני חוק בתחום במשפחה. על ידי כך תוכלו ליהנות מתהליך מהיר יותר המנותב בצורה מקצועית תוך התחשבות והבנה גם בצד של החוק בתהליך הגירושין. במילים אחרות, תיהנו משירותים של מגשר וגם של עורך דין מאותו האדם.

5. לשמור על אינטרס הילדים
שמעוברים ילדים בנישואים הדברים נהיים מורכבים יותר ברוב המקרים, תהליך גירושין המלווה במלחמות מצד בני הזוג ישפיע ויפגע גם בילדים בדרכים רבות ולכן כדאי למענם לכוון לתהליך רגוע ונעים יותר היכול להתקבל על ידי ליווי צמוד של מגשר גירושין.

5. סיכון מול סיכוי שבתהליך גישור גירושין
נקודה חשובה שכדאי לציין מול מי ששוקל הליך גישור היא העובדה שאין מדובר בתהליך מחייב ובני הזוג יכולים להפסיקו בכל שלב של התהליך. במילים אחרות, לנסות תהליך עם מגשר יכול רק להפיק דברים חיוביים ולכן כה מומלץ לתת ניסיון רגע לפני שפונים לעורכי דין ומגיעים לבתי משפט.

6. חלוקה הוגנת בין בני הזוג
באמצעות תהליך תקשורת יעיל בין בני הזוג תוכלו להגיע להסכמות בנושאים הראשיים בהם עוסקים שמתגרשים. נושאים כמו מזונות, מגורים, רכוש, משמורת יועלו בצורה מוסדרת בין בני הזוג וילוו עם גורם מוסמך ונטרלי שרק רוצה לעזור לבני הזוג להגיע להסכמות ולהיפרד בכבוד.

7. חסכון של זמן כסף
אם בוחנים את ההוצאות הכרוכות בהוצאות משפטיות נגד ההוצאות של גישור גירושין תגלו כי בחירה במגשר גירושין תהיה עבורכם זולה , יעילה ומהירה הרבה יותר מהליכים משפטיים.

8. לשמור על הנפש
גירושין בבתי משפט הוא הליך ארוך ומעייף אשר תרצו למנוע מעצמכם במידה וזה אפשרי ממש בכל מחיר, על פני מלחמות ועצבים יש לכם את האפשרות "ליהנות" מהליך מהיר שיאפשר לכם להתקדם בחיים שלכם במהירות ולא להיגרר לבתי משפט בתהליך שיכול להימשך שנים ארוכות.

9. כי מגיע לכם להתגרש בשלום!
בחיים כמו בחיים לא תמיד דברים עובדים כמו שאנחנו מתכננים, זכרו כי התחתנתם עם בן או בת הזוג מאהבה ומרצון לבנות עתיד טוב יותר יחד. לא עבד? אין טעם במלחמות ופגיעות מיותרות, הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לבני הזוג הוא פשוט "להתגרש בשלום" כך שכל אחד מבני הזוג יוכל להמשיך לדרך שמתאימה לו עם מינימום עצבים ופגיעה ומתוך כבוד הדדי אחד לשניה.

10. מגדיל את הסיכויים להישאר חברים.
לא תראו הרבה זוגות שלאחר גירושין שהסתיימו מכוער מצליחים לשמור על איזו שהיא חברות, הליך של גישור גירושין מגדיל משמעותית את האפשרות הזו. מאחר ובני הזוג מניעים יחד תהליך המשפר את התקשורת ביניהם בזמן הפרידה ניתן להיפרד תוך הבנה עמוקה יותר אחד של השני ואפילו להישאר חברים בהמשך…


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *