אתרי הכרויות – עשרת הדיברות

אם בעבר החיפוש אחר היכרויות באינטרנט היה מלווה במבוכה מסויימת או חשדנות, הרי שהיום אתרי ההיכרויות הם זירה פופולארית ומוצלחת מאוד למציאת בן או בת זוג לקשר רציני או מזדמן.

למי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם ההיכרויות ברשת וגם למי שכבר נמצא שם אבל עדיין לא מצא את האחד או האחת, אספנו כמה 'חוקי אצבע' שיעזרו לכם לצלוח את החיפוש בשלום ולמצוא את מה שאתם מחפשים.

פרופיל מצודד – אתרי הכרויות הם מאגרים של אלפי רווקים ורווקות. חלק מהם יפים, מוצלחים ואטרקטיביים כמעט כמוכם. כדי לבלוט ולמשוך אליכם פניות ותגובות הפרופיל האישי שלכם חייב להיות מושקע וזה אומר לא רק תמונה הורסת שלכם אלא גם טקסט מנוסח היטב. אין ספק שלתמצת את עצמכם לכמה משפטים זו משימה לא פשוטה ומי שממש מתקשה בזה יכול להושיב לצידו חברה טובה או ידידה שיעזרו לכם לנסח ולסכם את כל מה שמגניב בכם.

לדוג בחכה ולא ברשת – השיטה של לפנות לעשרות ומאות בחורות שיש להן תמונה אטרקטיבית בפרופיל ולראות 'מה יתפוס', צפויה להוביל אתכם למפח נפש או לשורה של דייטים מבאסים ולא מתאימים. בחרו היטב למי אתם פונים.

לחזר בנמרצות – עולם ההיכרויות ברשת עדיין עובד בשיטה הישנה : הבנים מחזרים והבנות מחוזרות. קחו בחשבון שנשים אטרקטיביות באתרי ההיכרויות מקבלות המון פניות מידי שבוע. הפניה שלכם חייבת להיות מושקעת ואם היא עוד לא השיבה, אל תהססו לשלוח לה הודעה שניה.

לפייסבק ולגגל – הרשת מלאה באינפורמציה כמעט על כל אחד מאיתנו. אם קיבלתן פניה מעניינת באתר ההיכרויות, מומלץ לבדוק את שם הפונה בפייסבוק ובגוגל : לראות שהוא אכן חתיך כמו בפרופיל שלו והכי חשוב, לוודא שלא מדובר ברוצח סדרתי.

הרשמה חינם לג'יידיט, אתר ההכרויות הוותיק והגדול ביותר בארץ

לעדכן ולהתעדכן

לא מספיק להכין פרופיל באתר ההיכרויות ולשכוח ממנו. חשוב לעדכן ולדייק את הפרטים שלכם מידי פעם ו להכנס לפחות כל כמה ימים ולראות אם פנו אליכם. אם לא תעשי את זה, יכול להיות שאביר החלומות ששלח לך הודעה לפני שבוע כבר נתפס.

מה לא לעשות?

לא להתפזר – חפשו את מי שבאמת מתאים לכם ואל תתנו לתמונות של אלפי רווקים ורווקות שנראים טוב לבלבל אתכם.

לא להתעצבן ולא להעלב – אם שלחתם הודעה למישהי והיא לא ענתה לכם, זה לא אומר שהיא סנובית אלא כנראה שהיא מוצפת בפניות , או לא נכנסה לאתר ההכרויות בימים האחרונים. לא כדאי לשלוח הודעות נעלבות, מתרפסות או מתבכיינות. אם הבחורה מוצאת חן בענייך, תשקיע בפניה אטרקטיביות יותר, או זרום הלאה.

לא לוותר על הזדמנות – אם הבחור החמוד שפנה אליך באתר ההיכרויות לא אוהב סרטים של פליני ואוכל טבעוני, אלא סרטי אקשן וסטייקים עסיסיים, זה לא בהכרח אומר שצריך לחתוך. חשוב להתייחס להבטים החשובים באמת, כמו איזה קשר הוא רוצה, לאן הוא הולך בחיים ואם כיף לדבר איתו – יכול להיות ששווה לתת צ'אנס.

לא להתעלם מסימני אזהרה – לא צריך להכנס לפאניקה. מיסתורין יכול להיות דבר סקסי בשלבים מסויימים של החיזור. לקראת דייט, לעומת זאת, אם הבחור שיצר איתך קשר עדיין מסרב להסגיר פרטים על העבודה שלו, המצב המשפחתי או איפה הוא גר או סתם משהו לא זורם בשיחה איתו, מומלץ לוותר.

לא להתייאש – חיפוש הכרויות באינטרנט יכול להמשך זמן רב ולכלול גם בזבוזי זמן עם פונים לא רציניים או דייטים לא זורמים ומעייפים, אבל ההשקעה משתלמת – ואלה שבאמת יודעים מה הם מחפשים יצטרפו, במוקדם או במאוחר למעגל המתרחב של זוגות שמצאו אהבה ברשת.

    הירשמ/י כעת ל"בליינד-דייט" – "סיפור של אהבה" (הרשמה חינם)

*המידע במאמר זה הוא המלצה אישית בלבד ולא מעבר לכך.


Comments

תגובה אחת על “אתרי הכרויות – עשרת הדיברות”

  1. […] באתר הזה נתקלתי כשהזמנתי סטיקרים לשיווק האתרים שלי (“תן דיברות” והבלוג הזה) לאחר שביצעתי את עיצוב הסטיקר הגיע השלב בו […]