10 טיפים שכדאי ליישם כדי לשפר את איכות חייכם

 

 

  1. נתחיל מהדבר החשוב ביותר, תזונה נכונה ובריאה, צריכת ירקות, פירות, חלבונים, פחמימות במידה על מנת לשמור על איזון נכון בגוף, גוף בריא ישפר את התפקוד היומיומי.
  2. שתייה- נכון, ה חלק מעולם ההזנה, אך בחרנו להפריד בין הטיפים על מנת להדגיש את חשיבות שתיית מים שחשובה כל כך לתחזוקת הגוף ותורמת להרגשה הכללית ומחזקת אותנו.
  3. שעות שינה- יש להקפיד על סדר בשעות השינה, לפחות 6 שעות שינה בלילה יתרמו לתחושה הכללית, לרעננות וערנות שביום למחרת.
  4. ואם כבר בשינה עסקינן, איך אתם ישנים בלילה?? נניח למחקרים בצד ונקשיב קודם כל להיגיון שבדברים, שינה על כרית נוחה ומזרן איכותי הופכת את השינה שלכם לבריאה וטובה יותר, ללא גוף כאוב מפאת חוסר הנוחות שנגרמה לכם בשעות שבשנתכם ולכן אסור לזלזל באיכות המזרן.
  5. בדיקות בריאותיות תקופתיות על מנת לגלות אילו ויטמינים חסרים או לא בגוף ולמלא את החסר במאגרים, מערכת חיסונית חזקה מתחילה מהבנה בסיסית של מה הגוף שלנו צריך?.
  6. כושר, חילוץ עצמות, כל סוג של ספורט יסייע לגוף, יתרום להרגשה הכללית ולא בהכרח דבר מטורף ואימונים מאסיביים.
  7. נחזור לענייני בריאות, ניתן לקבל טיפולים שונים בשיטות שונות שמסייעים בבעיות בריאותיות פיזיות ונפשיות.
    טיפולים מעולם הרפואה המשלימה, נחשבים לטיפולים יעילים, בריאים וטבעיים ואף משתלבים נהדר עם טיפולים מעולם הרפואה הקונבנציונאלית.
    דוגמאות לטיפולים : הומאופתיה, דיקור סיני, אוסטאופתיה ועוד.
  8. זמן איכות שלך, עצמך, לעצור את השעון מכל הלחצים הסביבתיים, הלוזים הקבועים והמשתנים, העבודה, המתחים, פשוט לעשות דבר או שניים למען עצמכם.. ללא ספק הדבר יעניק תחושת חיות ומוטיבציה.
  9. הכניסו לגופכם דברים בריאים ולא מזיקים לגוף, כגון מזונות המכילים חומרים משמרים בכמויות שמעבר לתקינות, מסעדות שאינכם בטוחים בהגיינת המקום ובייחוד המטבח,
    צריכה מרובה של אלכוהול או חומר ממכר שהוא.
    פשוט הימנעו.
  10. ערכו לעצמכם סדר יום שיקל עליכם ויארגן מעט את המחשבות לטובת יום רגוע ונוח יותר.
    האמינו לנו, הכול מתחיל מסדר יום שבאמת משתדלים ללכת לפיו.

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *