10 הדברות לקניית מתנה ליולדת

קניית מתנות ליולדת זה לא דבר של מה בכך, ולפעמים אנחנו יכולים לעמוד מול הרבה מאוד אפשריות ולא לדעת מה הכי מתאים. ובכן, יש כמה דברים שאפשר לעשות בשביל להקל על הרכישה.

1. בררו מה הם הצרכים של ההורים הטריים:

כאשר תינוק חדש מתווסף למשפחה, כל החברים הקרובים והמכרים נדרשים להיערך בהתאם ולהיחלץ לעזרתם של הזוג הצעיר ובכלל לעזרת כלל בני המשפחה ולקנות מתנה ליולדת הטרייה. היערכות זו כוללת בין השאר את הסידורים הפיזיים שנדרשים בבית, הכנה של חדר שינה לתינוק, רכישה של עריסה, אמבט לרחצה, לול ועוד אמצעים רבים אשר קצרה היריעה מלהכילם במלואם.

2. לפעמים דברים קטנים לבית יכולים לעזור להורים אם התינוק בתחילת הדרך

 נכון שיש צורך ראשית לדאוג לכל ההכנות הגדולות יותר ולא רק למתנות ליולדת ולתינוק, אולם מכאן אי אפשר להסיק שניתן להזניח את הפרטים הקטנים, אשר הם אלה שלמעשה יכולים לסייע בצורה הטובה ביותר לבני הזוג לעבור את התקופה הקצרה שלאחר הלידה על הצד הטוב ביותר.

3. בחירת מתנות משוגעות ומקוריות:

הדברים הקטנים הללו יכולים להגיע בצורה של מתנות ליולדת מקוריות ובדיוק פה אנו נכנסים לתמונה. מתנה מוצלחות ליולדת תיהיה כמו דברים שיוכלו לשמש ולשרת נאמנה הן את היולדת ותינוקה והן את בן זוגה ברגעים הקטנים והאינטמיים.

4. להבין שיש טרנדים גם למתנות ליולדת:

כיום ישנו מגוון רחב מאד של מתנות ליולדת אשר עוצבו על ידי מיטב המוחות היצירתיים תוך כדי התייחסות ניכרת לכלל צרכי היולדות והעונה שבה אנחנו נמצאים. כמו כן, גם לצרכים של כל אם טרייה גם לאחר השנה הראשונה שעברה לאחר הלידה.

5. בחירת מתנות שעוצבו על ידי אמהות:

מתנות ליולדת שהן מקוריות וייחודיות יכולות להגיע דרך מעצבות אשר התנסו בעברן הרחוק או הקרוב בלידות ויודעות היטב למה נדרשות היולדות והתינוק מיד לאחר הלידה.

6. קחו את הזמן והסתכלו על מתנות שונות:

יש הרבה מאוד מתנות ליולדות שאתם יכולים לבחור מהן, זה לא כדאי לבחור את המתנה הראשונה שאתם רואים, מכיוון שברוב המקרים היא תיהיה די פשוטה ולא תראה על השקעה.

7. למעצבי מתנות אין סוף לשגעון, אתם צריכים רק לבחור

מתנות ליולדת משוגעות יכולה להגיע בדמות של עוגה ענקית עשויה מטיטולים איכותיים מחברת האגיס, או מגבת עשויה מאה אחוז כותנה, מוצרי ביגוד ראשוני לתינוק עם כל מיני דמויות לבביות מבית דיסני, בובות פרווה מצחיקות ועוד שלל רב של מתנות נהדרות.

8. איכות היא לא מילה גסה:

אם אכפת לכם מהזוג הצעיר קנו מתנות באיכות גבוה, שהו יוכלו להקל בצורה משמעותית על הזוג הצעיר בתחילת הדרך, וכמובן יגרמו לכם להיראות באור מאד חיובי.

9. יש גם מתנות טעימות:

מתנות ליולדת יכולות גם להיות זר פרחים אשר משלב בתוכו כל מיני מטעמים ושוקולדים בצבעים שמתאימים למין של הילוד החדש. מתנות אלו מתאימות לאמהות שזה הוא לא הילד הראשון שלהן, והן כבר מוכנות לילד הבא.

10. זה לא המחיר אלא ההשקעה והמחשבה:

מתנות ליולדת דורשת מכם להשקיע מעט זמן ומחשבה ולאו דווקא כרוכה בעלויות מכובדות או גבוהות, זכרו מתנה ליולדת טובה היא כזו שתוכל לשקף את האופי של היולדת וכמובן לשמש אותה היטב בעתיד הקרוב.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *