עשרת הדברים שאתם חייבים לדעת על קניית קישורים

בעלי אתרים ואנשי SEO כבר מזמן יודעים, שללא קישורים נכנסים לאתר שלהם, יהיה להם מאוד מאתגר לעלות את הדירוג בגוגל. אז איך קונים קישורים ובמה קניית קישורים מועילה? קבלו את עשרת הדברים שאתם פשוט חייבים לדעת.

1 | קניית קישורים מהותית לקידום האתר שלכם

כמעט ולא ניתן להגיע למקומות גבוהים בגוגל, ללא תמיכה באמצעות קניית קישורים. אז נכון, הדרך האידיאלית להשיג קישורים היא אותנטית. אבל בואו נודה באמת, מאז שבעלי אתרים הבינו כי ישנה דרישה ואפשר לעשות מזה כסף, אין הרבה בעלי אתרים שיספקו את זה מטוב ליבם וגם אם כן, זה לא בהיקפים שגוגל דורש.

2 | קניית קישורים אפילו עוד יותר משמעותית בתחומי YMYL

לא, זה לא סינית. YMYL=Your Money Your Life אלו בעצם תחומים המשפיעים על כלכלתו של אדם והמשך חייו. מדובר על תחומים כמו רפואה, מניות, פנסיה, ביטוח וכד'. גוגל "מקשה" עוד יותר על תחומי YMYL מתוך הבנה כי למידע שהגולש יקבל יש השפעה על המשך חייו.

3 | אף פעם אל תקנו רק קישור אחד

קישור אחד זה כמו כוסות רוח למת. ממש כמו שלעלות עם מודעת פרסום אחת, פעם אחת בסכום של 10 שקלים ככל הנראה לא יניב כלום. הכוח של קישורים זה הכמות של הקישורים החיצוניים המובילים לאתר שלכם. אז לא, זה לא אומר שמחר בבוקר תקנו 2,000 קישורים ופתאום תהיו במקום הראשון, צריך לבנות אסטרטגיה נכונה, אבל לכמות יש השפעה. בגדול, עדיף לקנות תמיד חבילה של קישורים ולפרוס לחודשים, בכל חודש כמה מאמרים.

4 | חובה לבנות פרופיל קישורים

אם אתם בעלי דומיין חדש וגוגל צריך ללמוד אתכם, תצטרכו לבנות פרופיל קישורים מסויים. אם אתם דומיין ותיק וגוגל מכיר אתכם, תצטרכו לבנות פרופיל קישורים מסוג אחר. פרופיל הקישורים משתנה בהתאם לעסק שלכם, לתחום העיסוק שלכם, לפעולות קידום שעשיתם עד כה וכמו כן, גם לותק הדומיין שלכם.

5 | היזהרו מספאם

לצערינו, יש לא מעט "ספקי קישורים" שעל פניו נראים לגיטימיים, אבל בפועל הם מוכרים קישורים מאתרים עם נתונים מאוד לא טובים, או במקרה הרע מאתרי ספאם. אתרי ספאם יכולים לפגוע משמעותית בקידום האתר שלכם ובעצם לקחת אתכם כמה צעדים אחורה. גוגל מאוד לא אוהב ספאם ולא מתבייש "להעניש" במידת הצורך.

6 | DA ו-DR הם מושגים שאתם חייבים להכיר

חשוב שתעבדו עם ספק אשר מכיר את דירוגי הדומיין, DA=Domain Authority ו- DR=Domain Rating. שני הפרמטרים האלו בעצם מנסים להציג לכם, איך גוגל תופסת את אותם האתרים. ככל שהדירוג טוב יותר, ככה יהיה לכם יותר כדאי לקבל ממנו קישור לאתר שלכם. אם תעבדו עם הספק הנכון, תוכלו להיות בטוחים שכלל האתרים שנמצאים אצלו בארסנל הם בעלי דירוג גבוה.

7 | הקפידו להשאר בגבולות ישראל

אם איזה סיני בלינקדאין הציע לכם קניית קישורים בחצי המחיר, זה בהחלט מפתה, אבל במה זה עוזר לכם? בסופו של דבר האתרים אשר מפנים אליכם צריכים להיות מהמדינה בה האתר שלכם נמצא.

8 | בנו תוכנית לטווח הארוך

כמו בכל חלק בשיווק העסק שלכם, גם כאן, צריך להתחיל מהמטרה אליה רוצים להגיע ולאחר מכן לגזור את התוכנית אחורה. אם אתם מעוניינים לעלות בביטוי מסויים למקומות גבוהים, אז תתחילו לפעול. בנו תוכנית בה המאמרים שעולים לאתר שלכם יתמקדו במילת מפתח מסויימת וקנו קישורים שיקדמו את המאמרים האלו. כך בעצם תבנו תוכנית הוליסטית לקידום האתר.

9 | גוגל לא אוהב קניית קישורים אבל אין לו ברירה

אז גוגל לא ממש אוהב את עולם קניית הקישורים וגם כותב שחור על גבי לבן לא לעשות את זה. אבל, אם לא קונים קישורים אז לא מצליחים להתקדם אז מה עושים? תראו, אם תעשו את זה בטעם טוב, מדומיינים איכותיים ובמנות קטנות, לא תהיה לכם בעיה.

10 | קניית קישורים – רק דרך מקצוענים

אז אחרי שהבנתם שחשוב לא רק לקנות קישורים, אלא גם להבין איך קונים קישורים וממי, הגיע הזמן להכיר את דיגיפארם. המערכת המתקדמת בשוק לקניית קישורים איכותיים, רלוונטיים שיקפיצו את העסק שלכם עוד כמה שלבים למעלה בדירוג של גוגל. דיגיפארם היא חברה עם ניסיון רב בקניית קישורים ועובדת עם האתרים האיכותיים ביותר בישראל. לא סתם לקוחות דיגיפארם ממוקמים בדירוגים הגבוהים ביותר.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *