10 סיבות להזמין מעבר דירה בחורף

העונה הבוערת בתחום ההובלות היא הקיץ – אבל יש לא מעט סיבות שבגללן כדאי להזמין את העברת הדירה לחורף, והנה 10 מהן:

1. מחיר אטרקטיבי יותר

בחודשי החורף הביקוש לשירות של העברת דירה פוחת, ולכן באופן טבעי המובילים מוכנים להסתפק במחירים נמוכים יותר מאשר בקיץ. ההבדל עשוי להגיע גם ל-30%, כך שמדובר בחיסכון משמעותי מאוד.

2. לא צריך להתפשר על איכות המובילים

בקיץ יש כאמור ביקוש רב מאוד להעברת דירות, והתוצאה היא שהחברות המומלצות, אלה שכל מי שכבר קיבל מהן שירות מצוין מספר עליהן בהתלהבות לכל המכרים שלו, תפוסות גם חודש ואפילו חודשיים קדימה. כתוצאה מכך במקרים רבים מי עובר דירה נאלץ להתפשר על איכות המובילים – בחורף תוכלו לבצע את המהלך בדיוק עם מי שאתם רוצים, כלומר מובילים מומלצים.

3. קל יותר לארוז

אלא אם כן הזמנתם שירות מעבר דירה עם אריזה (כתבה במקור ראשון בנושא), כך שאנשי המקצוע יבצעו עבורם את המלאכה הזו, אתם אלה שנדרשים להכניס את כל תכולת הבית לקרטונים – ובקיץ, גם כשהמזגן דולק בעוצמה, תמצאו את עצמכם מיוזעים מאוד תוך זמן קצר. בחורף קל יותר ונעים יותר לארוז.

4. וגם הפריקה נעימה יותר

באופן דומה לאריזה, גם הפריקה והסידור של הדירה החדשה מתבצעות בקלות רבה יותר כשהטמפרטורות נעימות והלחות לא בשמיים.

5. עבודה קלה יותר למובילים

גם בחורף מעבר דירה מלא כמובן כרוך בעבודה פיזית לא פשוטה עבור הסבלים, והם בהחלט עשויים להזיע גם כשבחוץ 18 או אפילו 15 מעלות, אבל אי אפשר כמובן להשוות את המצב לקיץ – בעונה החמה והלחה כבר אחרי דקות בודדות כל אנשי המקצוע שהגיעו כדי להעביר את כל תכולת הדירה שלכם למקום החדש שלה כבר יהיו רטובים לגמרי, והיום שגם ככה מתאפיין בלחץ מסוים הופך עוד יותר לחוץ.

6. סיכון נמוך יותר לנזקים לרכוש

בחורף המובילים עובדים פחות קשה, ולכן הם מרוכזים יותר ורעננים יותר – כך שהסיכון לנזקים לרכוש עקב חוסר תשומת לב או מעידה פוחת במידה משמעותית. עוד כדאי לזכור שבקיץ חברות הובלה רבות מבצעות בחלק גדול מהימים שתי נאגלות. באופן טבעי אצל הלקוח הראשון באותו יום כולם ממהרים מאוד כדי לא לאחר להובלה השנייה, וכתוצאה מהמהירות פוחתת הזהירות וגדל הסיכון לתקלות, ואילו אצל הלקוח השני הצוות כבר מותש ופחות מרוכז.

7. ההובלה תתבצע בדיוק במועד הרצוי מבחינתכם

בקיץ יש לא מעט מקרים שבהם פשוט אי אפשר למצוא חברת הובלות ביום שבו תכננתם להיכנס לדירה החדשה ולכן אין ברירה אלא להעביר את המעבר ליום אחר. עבור מי שגר בשכירות התוצאה עלולה להיות הפסד כספי עקב הצורך לשלם שכירות כפולה, גם במקום הקיים וגם בזה החדש, ובכל מקרה יש צורך להשקיע בארגון ובתכנון מחדש של כל השינוי. בחורף לעומת זאת חברות ההובלות כאמור הרבה פחות עמוסות, ולכן הסיכוי שתצטרכו להתפשר על מועד המעבר נמוך הרבה יותר.

8. אין חשש להברזות

מעבר דירה כרוך כאמור בלא מעט מתח, בין השאר בגלל שכולנו מכירים סיפורים על מובילים שפשוט לא הגיעו ביום שנקבע. באופן טבעי בחירה מושכלת של חברת הובלות מומלצת מבטיחה אמינות ושקט נפשי, אבל כאמור בקיץ לפעמים אין ברירה אלא לעבוד עם חברה פחות מוכרת – בחורף בכל מקרה אתם יכולים להיות שקטים.

9. מזג האוויר נעים

החשש העיקרי ביחס מעברי דירות בחורף הוא מפני מזג אוויר סוער. כדאי לזכור שבישראל גם בעונה הקרה הימים חמימים למדי ורק לעתים רחוקות יורדים גשמים עזים – כך שבסך הכל מדובר על מזג אוויר אידיאלי לשינויים בחיים.

10. הרגשה של התחלה חדשה

בחורף האוויר נקי יותר, האנשים רגועים יותר ובאופן כללי יש תחושת רעננות. החורף הוא גם עונה רומנטית יותר – יתרון משמעותי עבור למשל בני זוג שמחליטים לעבור לגור יחד.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *