10 סיבות להקמת פרגולת עץ בבית שלכם

בכל אחת מעונות השנה במדינה שלנו ניתן לצאת אל הגינה או המרפסת ולשהות בחוץ. גם בימים החמים הישראלים יודעים איך לנצל את המעלות הגבוהות ומבלים בחצרות.

גם בימים הגשומים והקרים אנו נוהגים לשהות באוויר הצח אך יחד עם זאת, חשוב לוודא כי יש מה שמגן עלינו מפני המשקעים השונים ולכן רבים בוחרים לבנות פרגולת עץ בבית שלהם.

ניתן לראות כי הקהל הישראלי מאוד מחבב את פרגולות העץ ויתכן שהוא למד זאת מהאירופאים אשר נוהגים להשתמש בחומר הגלם הזה לשימושים רבים, בין היתר גם לבניה. קבוצת עצי חזון הפועלת בתחום מביאה בפניכם 10 סיבות ויתרונות של פרגולה מעץ.

אז למה לבנות פרגולת עץ בבית?

  1. פרגולת עץ מתאימה לכל חלל

יש לציין כי אם אתם מתגוררים בבית פרטי ויש לכם חצר או שאתם גרים בדירת קומות וברשותכם מרפסת – הפרגולה תתאים לצורכיכם. גם אם מדובר בחלל קטן כמו מרפסת של כמה מטרים מרובעים וגם אם מדובר בגינה רחבה וגדולה, התקנת פרגולה מעץ היא פתרון מתאים ונכון.

2. פרגולת עץ איכותית ועמידה בפני פגעי מזג האוויר

בימים החמים פרגולת עץ יכולה להיות פתרון הצללה מעולה, לא חם מדי תחתיה וחומר הגלם משתלב מצויין בחלקי החוץ של הבית. גם בימי החורף הפרגולה תהיה שימושית עבורכם ותוכלו להוסיף ולשהות מחוץ לבית מכיוון שהפרגולה יכולה להגן מפני גשמים, רוחות חזקות ובמקרים נדירים גם מפני משקעים עוצמתיים יותר כמו שלג וסופות למיניהן.

3. פרגולת עץ – פתרון אסתטי ועיצובי לכל בית

רבים בוחרים להתקין פרגולת עץ בגינה שלהם או בחצרות מכיוון שלעץ יש מראה ייחודי. ניתן לבחור בכל סוג עץ לבניית הפרגולה אך ישנם סוגים שיותר מתאימים לבניית פרגולות ועל כך תוכלו להתייעץ עם בעל המקצוע. פרגולת עץ מקנה לחצר ולמרפסת מראה חמים ומזמין לעומת חומרי גלם אחרים.

4. חומר גלם איכותי ועוצמתי המבטיח שימוש לאורך שנים

אם נתייחס לחומר עצמו, העץ, אין ספק כי הוא בעל יתרון משמעותי על פני חומרי גלם אחרים. העץ הינו חומר גלם עוצמתי ועמיד, הוא לא נשבר בקלות ולא מתעופף עם הרוח הראשונה שתגיע. לכן, רבים רואים לנכון להקים פרגולה מעץ בבית שלהם.

5. פרגולת עץ תגדיל את זמן השהייה שלכם בחצר

אין ספק כי בבתים שיש בהם פרגולת מעץ מבלים הדיירים יותר זמן בחצר. לילדים יותר כיף לשחק בחוץ, יש הצללה ותחושה של הגנה וביתיות. לעומת זאת, בבתים בהם לא נבנתה פרגולה כלל – קרוב לוודאי שלא יעשו שימוש בחצר.

6. התקנת פרגולה מעץ – בטיחות בראש ובראשונה

פרגולת עץ הינה מבנה לכל דבר ויש להתקין אותה על ידי בעל מקצוע מוסמך. ההתקנה איננה אורכת זמן רב וקרוב לוודאי שתוך יום תוכלו להנות מפרגולת עץ בחצר שלכם. יחד עם זאת, חשוב שזה יבוצע כראוי מכיוון שמדובר במבנה עוצמתי וחשוב לוודא כי היא מותקנת כראוי ולא מהווה סכנה עבור השוהים בחצר ובסביבתה.

7. אפשרויות עיצוב רבות בפרגולות עץ

לא לכולם יש את אותו הטעם ולכן רבים יעדיפו לבנות פרגולה מעץ משום שניתן לעצב פרגולות שונות מחומר גלם זה. אם תבקרו בכמה בתים בהם מותקנות פרגולות עץ וודאי תבחינו בשוני העיצובי ובצבעים השונים, מבנה הפרגולה ואף סוג העץ ממנה היא נבנתה. המגוון והאפשרויות הן סיבה מצויינת לבחור בבניה של פרגולת עץ בחצר או בגינה שלכם.

8. העלות של פרגולת עץ – משתלם ושווה

יש הטוענים כי בניית פרגולה מעץ היא יקרה באופן משמעותי לעומת פרגולות מחומר גלם אחר. יתכן ותצטרכו לשלם יותר ממה שהייתם משלמים לו בחרתם בפרגולה מאלומיניום אך הדבר לא וודאי. גם אם תשלמו יותר, חשוב להבין כי פרגולה מעץ היא משהו שישמש אתכם לאורך שנים ארוכות, היא איתנה ויציבה, לא נשברת או מתעופפת ברוח ולכן מדובר בהוצאה חד פעמית אשר תשתלם לכם לאורך שנים.

9. תחזוקת פרגולה מעץ – מינימלית ופשוטה

בעוד פרגולת שנבנות מחומרי גלם אחרים מצריכות תחזוקה שוטפת וכמעט שבועית, פרגולת עץ איננה דורשת זאת. ישנם סוגי עץ שמהם בונים פרגולה והם צריכים צביעה ושיוף מדי כמה שנים אך גם זה לא רלוונטי לכל סוגי העץ. אם אינכם מעוניינים להתעסק בתחזוקה או תיקונים מיותרים – פרגולת עץ היא ללא ספק פתרון טוב עבורכם.

10. פרגולת עץ תעניק לחצר שלכם מראה ייחודי

וודאי שמעתם לא פעם אמירה על כך שהעץ מעניק תחושה חמימה וביתית ויש אמת בדברים אלו. פרגולות מעץ מעניקות לחצר תחושה נעימה יותר, מעבר להיותה יפה ומרשימה – העץ גם מייצר אווירה של אינטימיות, חמימות וביתיות. רוב הסיכויים שתרצו לשהות תחת פרגולת העץ לא מעט ותוכלו לארח, לכייף ולבלות בחסותה.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *