טסט לרכב? 10 דברים שחשוב לטפל רגע לפני שניגשים

1. ביטוח פעיל לרכב – רוב המקרים הזמן שבו צריך לדאוג לחדש את הטסט, גם הביטוח של הרכב אמור להסתיים. יש לוודא כי לא שכחתם לחדש את הביטוח! הגעה לטסט ללא פוליסת ביטוח עדכנית לא תאפשר לכם להעביר את הרכב טסט.

2. תקינות צמיגים – לא חייבים להיות מומחים בכדי לזהות צמיד לא בלוי ולא תקין, אז במקום להיכשל במבחן ולחזור פעם שנייה מומלץ לבקר במקום המתמחה בצמיגים בכדי לוודא את תקינות הצמיגים והחלפה במידת הצורך.

3 .אגרת טסט משולמת – אחת לשנה תקבלו טופס לחידוש הטסט פרק זמן סביר לפני התאריך הרלוונטי על מנת 3יהיה לכם את הזמן לדאוג לטפל בנושא.

4. החלפת חלפים – לפעמים יש צורך להחליף חלק בלוי ברכב, טסט זו הזדמנות מצוינת. במידה ויש לכם צורך לרכוש חלפים לרכב, תוכלו בקלות למצוא חנות המתמחה בחלקים (יש בכל עיר לפחות חנות אחת ויותר). רוצים לחסוך בעלויות? מגרש לפירוק רכבים זו אפשרות מצוינת שתאפשר לכם להשיג את החלק במחיר נמוך יותר (ובמקרים רבים תיהנו מחלק מקורי במחיר שהיה עולה לכם חליפי)

5. פנסים תקינים – זו גם אחת הבדיקות שתוכלו לוודא בעצמכם רגע לפני שאתם ניגשים. וודאו כי האורות הראשיים, אחוריים, ברקס, איתות וכל מנורה אחרת במידה ופספסנו משהו. מנורה לא תקינה? החליפו בעצמכם או קפצו למוסכניק הקרוב שיעזור לכם בעלות קטנה. במצב שבו יש לכם צורך להחליף פנס ואין לכם את התצקיב הדרוש לחדש, חפשו אחר מי שקונה חלקים לפירוק, בטוח יעלה לכם הרבה פחות החלק.

6. פליטת עשן מהאגזוז – ישנם מקרים בהם הרכב "מעשן" או במילים אחרות, מוציא הרבה עשן מהאגזוז, סיבה טובה עבור הבוחנים לא להעביר את הרכב. מה עושים? במידה ויש לכם סברה כי הרכב שלכם מוציא יותר עשן מהרגיל, רכשו תוסף לרכב. קפצו לחנות המתמחה לחלקים לרכב והתייעצו אודות התוסף הנכון.

7. תקינות הצופר –  זה גם משהו שתוכלו לבדוק בשינה, צופר חשוב בזמן הנסיעה לצורך התרעה במידת הצורך.

8. בלמים תקינים – בזמן הטסט בוחנים את כשירות הבלמים של הרכב. וודאו כי הרכב עבר טיפול תקופתי בזמן וכי בדקו את תקינות הבלמים של הרכב. מלבד הטסט חשוב מאוד שבלמים יהיו תקינים, זה לא סוג הדברים שכדאי לשחק בהם משחקים מיותרים.


9. נזילות ברכב – במידה ועברתם הליך של טסט בטח יצא לכם לעבור בחלק כביש בו יש חור בחלק התחתון המאפשר לאיש מוסמך לבדוק את הרכב מלמטה. בזמן הבדיקה הוא מחפש אחר נזילות אפשריות באזורים שונים. מצא נזילה? תצטרכו לעשות את הטסט בשנית.


10. גישה של מניעה – את הסעיף האחרון החלטנו לנצל לטובת טיפ ערכי. תחזוקה נכונה ובזמן של הרכב באופן שוטף תעניק לכם נסיעה טובה ובטוחה כל הזמן. רכב מטופל ומתוחזק ברוב המקרים עובר טסט.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *