10 סיבות להזמין קבלן איטום מאתר הראשון באיטום

1. רישיון

כי כל קבלני האיטום שמופיעים באתר הם אנשי מקצוע מורשים בזמן שחיפוש כללי בגוגל עלול להוביל אתכם לחאפרים – שלא רק שלא יצליחו לאטום כמו שצריך את הבית שלכם אלא שהם גם עלולים לגרום נזק.

2. אחריות

קבלן איטום אמין מספק לכם גם אחריות, ורצוי לפרק זמן ארוך. כשאתם מקבלים תעודת אחריות ל-5 או 10 שנים, אתם יכולים לישון בשקט ולדעת שבוצעה אצלכם עבודה רצינית ומקצועית, ושגם אם תתרחש תקלה כלשהי קבלן האיטום שמצאתם ייתן לה מענה מידי.

3. ניסיון

עוד מרכיב שחשוב לוודא מראש הוא ניסיון. חברת איטום עם ניסיון מזהה מיד את כל הנקודות הבעייתיות מבחינת האיטום ויודעת גם לספק להן פתרון אפקטיבי. לעומת אנשי מקצוע בראשית הדרך עלולים לפספס דברים משמעותיים, ליצור איטום חלקי בלבד ובאופן כללי לצבור ניסיון על חשבונכם.

4. הצעת מחיר מפורטת

כשמחפשים קבלני איטום מומלץ לדרוש הצעת מחיר מפורטת – כלומר מסמך מודפס שבו כתוב בדיוק מה תקבלו תמורת הכסף שלכם – מה כולל האיטום, באילו חומרים משתמש אותו קבלן, אילו פעולות יתבצעו וכו'. בלי הצעה מפורטת לא כדאי לצאת לדרך!

5. הצעת מחיר אטרקטיבית

הצעת המחיר שתקבלו כוללת כמובן גם את הסכום שתשלמו. באתר הראשון באיטום ממתינים לכם שלל אנשי מקצוע כך שתוכלו לבצע סקר מחירים מקיף ולהגיע להצעה אטרקטיבית מכל הבחינות כולל מבחינת העלות.

6. מומחיות ספציפית

כשמחפשים קבלן איטום מומלץ לוודא שהוא בעל ידע ובקיאות ספציפיים לגבי הבעיות שאיתן אתם מתמודדים. כך למשל יש הבדל בין איטום גג מרוצף לאיטום גג שאינו מרוצף, בין שתי האופציה הנ"ל לבין איטום קירות ובין כל אלה לבין איטום מקלטים או מרתפים.

7. יסודיות

קבלן איטום איכותי הוא קבלן איטום יסודי. חשוב לדעת שאיטום אפקטיבי באמת מחייב קודם כל הכנה קפדנית שכוללת ניקוי הגג, חיזוק ציוד רופף, תשומת לב לפריטים בולטים, בדיקה של השיפועים על הגג, אבחון של החומרים השונים שמהם מורכבות התשתיות שאותן רוצים לאטום, ועוד ועוד. רק הכנה יסודית שכזו מבטיחה לכם בית יבש בכל מצב.

8. שירות

הזמנת חברת איטום דרך אתר הראשון באיטום מבטיחה לכם לא "רק" מקצועיות גבוהה אלא גם שירות זמין, קשוב ולבבי – כך שהחוויה כולה תיזכר כדבר חיובי.

9. רישיון לעבודה בגובה

בנוסף לרישיון כללי לעסוק באיטום, אם אתם מחפשים אנשי מקצוע שיבטיחו שלא יחדרו מים מהגג אל הבית נדרש גם רישיון לעבודה בגובה – וכמובן שגם על מרכיב זה לא מתפשרים.

10. שירות בכל רחבי הארץ

באתר הראשון באיטום תמצאו קבלנים מומחים לאיטום מכל רחבי הארץ – כך שתוכלו להזמין איש מקצוע מהאזור שבו אתם גרים וליהנות משירות מהיר ויעיל, ובית יבש לחלוטין.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *