10 דרכים איך לבחור חברת אחזקות

בימינו, ועד בית זה כבר פאסה. כבר לא צריך לעבור מדלת לדלת כדי לאסוף כסף תמורת חשבון החשמל או טיפוח הגינה, ובוודאי שאין צורך לכנס אספות שכנים אחת לחודש (אבל אם אתם רוצים לשבת בנחת על כוס קפה בחצר, מי יעצור בעדכם?). כי בימינו, ישנה חבת אחזקות אשר מבצעת עבורכם את כל השירותים הדרושים – שירותי ניקיון, גינון וטיפוח החצר, גביית תשלומים ועוד. צריך רק למצוא את החברה הנכונה.

לחברת אחזקות מקצועית שמספקת שירותים ארציים פנו לטופ אחזקות https://topgroup.co.il

אז איך בוחרים את חברת האחזקות המתאימה לנו?

רוצים להתחיל לעבוד עם חברת אחזקות, אך לא יודעים מהי החברה המתאימה לכם ביותר? לפניכם 10 דרכים לדעת אם אתם בכיוון:

  1. לחקור את התחום – לפני שאתם פונים לחברת האחזקות, ניתן לחקור מעט את התחום ולראות מה זה אומר בכלל חברת אחזקות.
  2. חברה מנוסה – לפני הכול, חשוב לבדוק אם מדובר בחברת אחזקות מנוסה אשר יש לה ניסיון עם דיירים ועם בעלי עסקים. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שמדובר בחברה מקצועית.
  3. האם אפשר להשיג אותם – חברת אחזקות מקצועית זמינה 24/7, וניתן להשיג את נציגיה בכל שלב.
  4. אילו שירותים היא מספקת – האם מדובר בחברה שמספקת את כל השירותים הנדרשים כמו שירותי ניקיון הכוללים ניקוי חדר מדרגות, פוליש, ניקוי חלונות וכו' וכן שירותי גביית תשלומים מדיירי הבית?
  5. עם אילו בעלי מקצוע היא עובדת – הבניין שלכם עלול לסבול לא פעם מבעיות כמו שריפת ארון חשמל או פיצוץ צנרת. חשוב שחברה מקצועית תהיה זמינה לתיקון התקלות. לשם כך, חברת אחזקות מקצועית עומדת בקשר תמידי עם אינסטלטורים, חשמלאים ועוד.
  6. עניין של ביטוח – איזה ביטוח יכולה חברת האחזקות לספק לכם במקרה של תקלה?
  7. המלצות – בחנו את תיק העבודות של החברה והתייעצו עם ועד הבית העומד בקשר עם חברת האחזקות. האם הדיירים מרוצים ממנה?
  8. האם החברה מספקת את כל השירותים שאתם צריכים – לכל מבנה דרישות משלו. כך למשל דרישתו של בניין משרדים שונה מזה של בניין דירות. על כן, חשוב לוודא שהחברה יכולה לספק את כל השירותים המתאימים, תוך התחשבות בכל מקרה לגופו.
  9. קוראים את החוזה – הגעתם לשלב החוזה? אל תחתמו עליו לפני שתקראו אותו מההתחלה ועד הסוף וודאו שכל הסעיפים ברורים לכם.
  10. בוחנים את החברה – בחרתם לעבוד עם חברת אחזקות מסוימת? זה לא הזמן לנוח על זרי דפנה. ודאו שאכן מדובר בחברה מקצועית המספקת עבורכם את כל השירותים הנחוצים, כפי שסוכם מראש.

אז יש ועד בית או אין ועד בית

כמובן, כאשר אתם עומדים בקשר עם חברת אחזקות, חשוב שימונה ועד בניין שיתווך בין דיירי הבניין לבין חברת האחזקות. אך זהו אינו ועד בית של פעם, והוא פטור מביצוע מרבית התפקידים שעליהם אמונה חברת האחזקות.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *