10 סיבות למה להזמין חברת ניקיון לבית חדש

המעבר לבית חדש מלווה בלא מעט סידורים: החל מניקיון הדירה הישנה, דרך אחסון והובלת התכולה ועד ניקיון וסידור הדירה החדשה. לעתים אלה מלווים ברכישת ריהוט וציוד חדש, נסיעות ומציאת דירה חדשה, סגירת חוזים, סידור בית ספר ו/או גן חדש לילדים ועוד. על מנת להקל על המעבר כדאי מאוד להזמין חברת ניקיון לבית חדש לצורך מעבר קל ונעים.

להלן 10 סיבות מדוע כדאי לכם להזמין חברת ניקיון לבית חדש:

  1. הקלה פיזית – ידוע כי עבודת ניקיון היא עבודה מאוד פיזית ולא נעימה. כל אחד מאתנו היה שמח שמישהו אחר ינקה במקומו את הבית גם באופן שוטף אז קל וחומר כשמדובר בניקיון יסודי ומקיף של דירה חדשה, כדאי לפנות לחברה מקצועית ולשלם לה שתעשה את העבודה במקומנו ותחסוך לנו מאמץ פיזי אשר עשוי להכביד עלינו את המעבר וכן לפגוע בנו בריאותית.
  2. ניקיון יסודי – חברת ניקיון מקצועית תספק שירותי ניקיון איכותיים ויסודיים הכוללים את כל הפינות הקטנות בבית, דרך מסילות התריסים והחלונות ועד פאנלים ואזורים שבדרך כלל קל לוותר על הניקיון בהם. החברה תעשה שימוש בחומרי ניקיון איכותיים ותבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
  3. ניקיון הדירה הישנה – כדי למכור או לעזוב דירה ישנה יש צורך להשאיר אותה נקייה כפי שקיבלתם אותה. חברת הניקיון תספק לכם שירות הכולל ניקיון הדירה הישנה ועזיבתה בצורה שקטה ורגועה.
  4. שירותי אריזה, אחסון והובלה – חברות ניקיון רבות מבינות את הבעיות של לקוחותיהם שנזקקים גם לשירותי אריזה, אחסון והובלה בעת מעבר דירה ולכן מספקות גם שירות זה. ניתן לסגור עמן חבילה מוזלת הכוללת את כל השירותים.
  5. ניקיון לאחר שיפוץ – ברוב המקרים תיכנסו לדירה חדשה לאחר שיפוץ, וודאי אם זהו בית שבניתם ולא דירה שכורה. שיפוצים משאירים עכבות בדמות אבק מצטבר, חול, מסמרים וסוגי לכלוך נוספים שמחייבים אותנו בניקיון יסודי של הדירה לפני הכניסה אליה.
  6. מחלות וחיידקים – ניקיון הדירה יפחית את הסיכוי להיווצרות של חיידקים באזור וכן יפחית את הסיכוי להיפגע ממחלות במקום מלוכלך ומאובק.
  7. תחושה נעימה יותר – אין כמו נשימה עמוקה ומרגיעה בכניסה לבית החדש, רגע לפני שמתחילים לפרוק את הסחורה וכבר מתחילים לחוש את החיים החדשים בדירה החדשה.
  8. חיסכון בזמן – ניקיון הדירה הישנה והחדשה דורשות זמן עבודה מרובה וכוח אדם.
  9. מוכן ומזומן לסידור הראשוני – בעת הכניסה לדירה החדשה יש צורך לסדר את תכולת הסחורה והריהוט החדש/ישן. כדאי שהבית יהיה נקי, מסודר ומוכן לסידור הראשוני של הבית בלי לכלוכים וזבל מצטבר שנשאר מהניקיון או משיפוץ הבית.
  10. חיטוי וריסוס – כמובן שלפני כניסה לדירה חדשה כדאי מאוד לחטא ולרסס אותה, לפני הכנסת הריהוט והתכולה וזה הזמן הכי טוב לעשות זאת. בדקו עם חברת הניקיון האם היא יכולה לספק לכם גם שירות זה.

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *