10 צימרים לדתיים בצפון שאתם חייבים לבקר בהם!

כשאתם מרגישים עייפים מעבודה קשה ומרובה, אין ספק שהדבר החכם ביותר לעשות יהיה לצאת לחופשה. לכן, אם גם אתם עייפים מידי בחודשים האחרונים, עובדים קשה ולא זוכרים בכלל מי היה לכם רגע של נחת, עכשיו זה הרגע לבקר בצפון! אתם מגיעים ממשפחה דתית והייתם בטוחים עד היום שאין הרבה צימרים לדתיים בצפון? אם כך, בוודאי תשמחו לדעת שאתם טועים. היום יש הרבה מאוד צימרים שיוכלו להתאים לצרכים שלכם באזור הצפון כך שכל מה שצריך לעשות זה לבחור צימר אחד מתוך הרשימה שהכנו כאן עבורכם.

תוכלו לצפות במקבץ צימרים לדתיים בצפון באתר Resort – האתר מציג את הצימרים המומלצים ביותר!

  1. צימר על מול הנוף: צימר מקסים ביותר השוכן לו בגרנות הגליל. הצימר כולל חמש מיטות ילדים ועוד שתי מיטות נוער. בנוסף לכך, יש כאן גם מיטת קומתיים, ארבע מיטות יחיד ואפילו שלושה לולים. כאן תוכלו ליהנות מפרטיות מלאה, בריכת שחייה ועוד הרבה פינוקים אחרים.
  2. צימר הילת ההר: צימר רומנטי לכל המשפחה הנמצא בדלתון. הכול כאן מעוצב בטוב טעם, יש בריכה גדולה ובמקום לא פחות משמונה מיטות ילדים. ניתן לעשות ברביקיו בגינה, לא בשבת כמובן, ויש את כל האמצעים שיגרמו לציבור הדתי להרגיש בנוח.
  3. צימר מיטב האושר: נמצא במושב כנרת כולל בריכה פרטית ענקית ומחוממת. בנוסף לכך, יש בצימר ג'קוזי ספא לכל המשפחה ומטבח מאובזר שניתן לבשל בו אוכל בכל שעות היממה. יש בקרבת מקום בית כנסת, מיחם ופלטה לשבת.
  4. צימר בקתות בכחול: הצימר נמצא במושב גורן וכולל שלוש בקתות אירוח שונות. לכן, אם אתם מחפשים בילוי רומנטי ולא משפחתי, זו יכולה להיות בחירה טבעית נפלאה. יש ג'קוזי ספא בצימר, נופים יפים והאזור שקט ומרגיע במיוחד לחופשה קצרה.
  5. צימר חדרי גולן: נמצא ברמות ומציע פינוק לכל המשפחה. ישנן שני יחידות אירוח מעוצבות, יפות ומפנקות ואף בריכה מחוממת שניתן להשתמש בה בכל עונות השנה. ניתן להפיק כאן אירועים וליהנות מאבזור משוכלל ביותר גם בתוך יחידות האירוח וגם בחצר המשותפת. העישון מותר רק במרפסת ובחצר וההקפדה על הניקיון כאן ברמה גבוהה ביותר.
  6. צימר נגיעה במרום: שוכן בספסופה ומציע, לפני הכול, נוף מרגיע ועוצר נשימה. יש כאן בריכה גדולה, ארוחות כשרות ובקבוק יין בחינם על חשבון בעלי הבית. לנוחיות הציבור הדתי בצימר הזה תוכלו למצוא לא רק מיחם ופלטה לשבת אלא גם בית כנסת קרוב שתוכלו לבקר בו במהלך חופשתכם הקסומה. יש כמובן אינטרנט אלחוטי בכל המתחם, חנייה פרטית ועוד הרבה הפתעות אחרות שמחכות לאורחים. שימו לב שתוכלו לשכור את המקום הזה אפילו אם תרצו להגיע רק ללילה אחד בסוף השבוע כך שהכול גמיש ובא לקראת האורחים.
  7. צימר בקתות הקשת: צימר מיוחד ומעוצב באזור מנות. אם אתם מחפשים פינה רומנטית לחגוג בה את הזוגיות שלכם, אין ספק שהצימר הזה הוא הבחירה הנכונה. הכול כאן מטופח, רומנטי ונועד להנעים את זמנכם, אז למה לחשוב פעמיים? במתחם יש בריכה פרטית, נוף קסום ויש גם אפשרות להוסיף לאירוח ארוחות כשרות וטעימות במיוחד.
  8. צימר שילובים בטבע: הצימר, השוכן לו באזור שתולה, מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת של חופשה עם כל המשפחה. יש כאן יחידות אירוח קטנות, גדולות ואף סוויטה, מה שאומר שתיהנו מכל רגע במקום הזה. מחכות לכם כאן מגבות רכות, בריכת שחייה פרטית ואפילו סאונה יבשה, אז למה אתם מחכים? במתחם יש גם ג'קוזי ספא ובמטבח תמצאו את כל האבזור שצריך כך שתוכלו גם לבשל בעצמכם את הארוחות הכשרות במהלך החופשה. כל הכיבוד שתקבלו כאן יהיה כשר, מחכה לכם מיחם לנוחיותכם ובאזור יש בית כנסת שיהיה לכם פשוט מאוד להגיע אליו.
  9. צימר אהבה ולימונים: הצימר שמחכה לכם ביסוד המעלה. יש כאן מספר יחידות אירוח שונות שתוכלו לבחור ביניהן, בריכת שחייה פרטית, ג'קוזי וטכנולוגיה מאוד מתקדמת. בנוסף לכך, יש במקום את כל האבזור והנוחות שאתם צריכים, בין אם זה אינטרנט WIFI, חניה פרטית, אבזור לציבור הדתי ואפשרות לארוחות שף בהזמנה אישית. לכן, כאשר באמת מתחשק לכם להתפנק בשניים, הצימר הזה יכול להיות יעד מושלם לחופשה.
  10. צימר החצר המוזיקלית: צימר מקסים ומטופח במיוחד הממתין לכם ברמות. מעבר לכל האבזור, המטבח והנוף הקסום, יש כאן גם בריכת שחייה פרטית ומגודרת שתוכלו ליהנות בה במהלך ימי החופשה שלכם. הטכנולוגיה ממלאה את הצימר בכל פינה והציבור הדתי יוכל גם הוא להרגיש כאן נוח בגלל הקרבה לבית הכנסת המקומי. יש באזור אינספור אטרקציות מעניינות כמו גן שעשועים, גלישת רוח מגרש טניס ועוד הרבה פעילויות אחרות שיכולות להתאים לכל המשפחה. תוכלו לצאת לטיולי סוסים ואפילו לבקר בפארק מים קרוב, אז למה שלא תזמינו לכם מקום עוד היום?

הצימרים המקסים שמחכים לכם באזור הצפון מתאימים היום גם עבור הציבור הדתי. לכן, בפעם הבאה כשאתם רוצים לצאת לחופשה בלתי נשכחת, פשוט כדאי שתזמינו לכם צימר מפואר, יוקרתי ומפנק במיוחד.

 


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *