10 טיפים לפני שמזמינים שירות של פינוי דירה

כחלק מתהליך חיינו בשלב זה או אחר אנו נאלצים להיפרד מהורינו או מקרובי משפחתנו היקרים לנו מאוד. תהליך הפרידה מהנפטר הוא תהליך נפשי לא פשוט הנושא בתוכו כאב.
הורים רבים מורישים לילדיהם את דירתם וילדיהם אשר קיבלו את הנכס צריכים להתמודד עם פינוי תכולת הדירה מרהיטים, בגדים, מוצרי חשמל וחיים שלמים אשר היו בה. תהליך פינוי דירה הוא משימה לא פשוטה כלל! גם מבחינה נפשית וגם מבחינה פיזית.
אחד הפתרונות המודרניים והמוצלחים הוא פנייה לחברה אשר לה התמחות בתחום של פינוי תכולת דירה. הפינוי נעשה בצורה מקצועית ואמינה.
המאמר באדיבות אתר פינוי צ'ק צ'ק: https://www.pinuy-mahir.co.il

במאמר זה נדון בטיפים למחשבה אשר מיועדים לכל מי שזקוק לשירות של פינוי דירה

1. פנו לחברה אמינה, מוכרת, בעלת המלצות אשר לה ניסיון מוכח בתחום של פינוי דירות

2. קבעו פגישה מסודרת עם החברה אשר אותה בחרתם וודאו שבפגישה יהיו נוכחים כל היורשים.

3. ערכו חוזה עבודה מסודר מול החברה שבחרתם בו כתוב את ימי הפינוי, התמורה והתשלום עבור הפינוי וסכמו על שירותים נוספים כגון: צביעה וניקיון הדירה (אם אתם מעוניינים בכך).

4. דאגו לכך שהחברה שבחרתם למשימת פינוי תכולת הדירה, תתחייב בפניכם שהיא תפנה את האשפה לאתרים המותרים בחוק ולא תזרוק את תכולת הדירה ברחוב בכדי שלא תצטרכו לשלם עבור קנסות כבדים שהעירייה תטיל עליכם.

5. בקשו מהמפנים לרכז לכם בארגז את כל המסמכים האישיים שימצאו בדירה (מסמכים אלה יכולים להכיל מידע רב על חשבונות בנק ונכסים של הנפטר).

6. החליטו וקחו כל מה שהייתם רוצים לשמור כמזכרת מהנפטר לפני שמתחיל תהליך פינוי דירה.

7. הגיעו ביום הפינוי, אפילו למעט מאוד זמן, ודאו שהכול עובד כשורה ודאגו להיות זמינים טלפונית ברגע שאתם עוזבים את הדירה לשאלות והתלבטויות של המפנים.

8. תמכו במסירה של ציוד שלא יהיה לכם בו שימוש וידעו בכך את מפני הדירה.

9. פנו לחברה אשר תפנה לכם את הדירה בכבוד והערכה ויידעו אותם כמה חשוב לכם שהם יכבדו את רכוש הנפטר.

10. פנו למשימה של פינוי הדירה בצורה מסודרת ושקולה.


Comments

תגובה אחת על “10 טיפים לפני שמזמינים שירות של פינוי דירה”

  1. מאמר מצוין, רק שחסרה בו התייחסות לקשר שבין פינוי תכולת דירה לפרטי אספנות. רוב האנשים לא יודעים שרוב פריטי האספנות הנחשקים והיקרים ביותר החלו את דרכם בפינוי תכולת דירה. אם יש לכם אוסף או פריט שנראה לכם ייחודי ובעל ערך, כדאי לבדוק את השווי שלו, כנסו לקישור או חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *