10 דברים שיש לעשות לפני צביעת דירה

    1. לפני שאתם מזמינים שירות של צביעת דירה עם אתר תצבע לי יש לבחור את הצבע המתאים ביותר לדירתכם. אם פעם הבחירה הייתה בין לבן או אפור הרי שהיום האופציות הן בלתי נגמרות וקיר בסלון בירוק או בצהוב הן כבר מזמן חלק מהאפשרויות.

2. הקפידו לבחור את כמות הצבע הנכונה כדי שלא תתקעו ללא מספיק צבע מצד אחד וכדי שלא תבזבזו כמות גדולה לשווא מצד שני.

3. סדרו את הבית והרחיקו את הרהיטים מהקירות. בזכות הטכנולוגיות של היום כבר לא חייבים להוציא את הרהיטים לגמרי מהבית אבל מומלץ מאוד להרחיקם מהקיר לכיוון מרכז החדר או הסלון.

4. תכננו את הלו"ז שלכם בצורה נכונה. אל תחשבו שאתם הצבעים הכי מהירים בעולם ומצד שני אל תמעיטו מהערך שלכם, חלוקת הזמן וקביעת לו"ז תסייע לכם מאוד בעבודת הצביעה.

5. אל תשכחו לשים ניילונים על הרצפה. אין דבר יותר מרגיז מאשר צבע שנפל על הרצפה ונשאר איתנו עוד הרבה מאוד שנים קדימה. צביעת דירה לא צריכה להשאיר על הרהיטים או על הרצפה מזכרת מיום הצביעה, פריסת ניילונים על הרצפה תוביל לצביעה עם ניקיון מושלם.

6. הרחיקו מהבית את הילדים או חיות המחמד. לא ניתן לצבוע את הבית אם יש הפרעות מהצד כמו ילדים קטנים שצריכים תשומת לב או כלבים שרוצים להיות לידכם כאשר אתם צובעים.

7. אם החלטתם שאתם רוצים צביעת דירה בזול חשוב לקבל המלצות על הצבעים שמגיעים לביתכם. המחיר לפעמים יכולים להיות מפתה מאוד אבל חשוב להדגיש שאם עבודת הצביעה לא תהיה לטעמכם אז הכמה שקלים שחסכתם באמת לא שווים שום דבר.

8. קבלו את כל המידע שאתם צריכים לפני יום הצביעה, צביעת דירות עם אתר תצבע לי היא משימה הרבה יותר קלה, הרבה יותר פשוטה והרבה יותר יעילה.

9. החלטתם לצבוע בעצמכם? אל תגיעו ליום הצביעה לא עם טוקסידו ולא עם הבגדים שאתם הכי אוהבים. מכנסיים פשוטים, חולצה זולה וכמובן שרוולים ארוכים יעזרו לכם לעבור את היום בשלום.

10.הכינו את עצמכם מבחינה נפשית. יום צביעת הדירה יכול להיות יום ארוך ומתיש, אם לא תתכוננו נפשית בצורה המתאימה, אתם פשוט הולכים לסבול ובגדול.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *