10 סיבות להזמין הובלה עם חברות הובלות 100

  1. הובלת דירה זו עבודה שחייבים לבצע בדיוק מקסימאלי, טעות אחת קטנה והארון או המיטה שלכם יכולים להיות חסרי ערך. אל תתפשרו על מובילים איכותיים ובעלי ניסיון שיעשו את העבודה עבורכם.
  2. הרהיטים שלכם עלו לא מעט כסף, סביר להניח שגם הבית או הדירה שאתם עוברים אליה הכניסה אתכם לאתגר כלכלי ובדיוק בשביל זה לא מומלץ לחסוך במחיר של ההובלה. המחיר של ההובלה נמוך מדי? בדקו מדוע, מחיר זול מדי עלול להעיד על מובילים מתחילים או לא מקצועיים.
  3. הובלות בירושלים שונות מהובלות בכל מקום אחר בארץ בגלל העליות והסמטאות הצרות- בחרו את המובילים שמכירים את עיר הבירה שלנו וכבר עשו בה הובלה אחת או שתיים.
  4. מובילים בירושלים יודעים שהובלה בשעות הבוקר או הצהריים בימי חול יכולה להיות סיוט לא קטן בגלל העומס והפקקים. לכן מומלץ לבחור שעה פחות עמוסה כדי לחסוך הרבה זמן בהובלה.
  5. תנו למובילים תחושה טובה ונעימה ואל תתביישו לשאול שאלות. הציעו להם מים, הכווינו אותם לגבי ההובלה ואפילו תנו יד אם אתם יכולים אבל גם אל תתביישו לשאול לגבי זמן ההובלה ואופן ההובלה.
  6. חברות הובלות 100 מציעים לכם מובילים מקצועיים ואדיבים שיהפכו את יום המעבר ליום הרבה יותר קל והרבה יותר פשוט. אל תנסו להעביר דירה בעצמכם וגם אל תסמכו על חברים או בני משפחה- מדובר בעבודה ששמורה למקצוענים בלבד.
  7. המחיר הוא פרמטר מאוד חשוב בבחירה שלכם ולכן מומלץ לבדוק מספר הצעות טרם ההחלטה כדי שתוכלו להשוות ולראות מה המחיר הנכון ביותר עבורכם.
  8. הכינו את הבית מבחינת אריזה וארגון לפני יום המעבר כדי לחסוך זמן ביום המעבר. המובילים יכולים לסייע לכם גם באריזה כמובן אבל עדיין מומלץ שהמובילים יגיעו לבית מסודר כדי שהמעבר יהיה קל ומהיר יותר.
  9. הכינו את עצמכם מבחינה נפשית ליום מתיש ומעייף- גם אם לא אתם מעבירים פיזית את הדירה עדיין היום הזה יגזול מכם אנרגיות רבות.
  10. בחרתם מובילים? נסו לברר עם חברים ובני משפחה ואולי תוכלו לשמוע עליהם חוות דעת. המלצות של אנשים שאתם מכירים זו האסמכתא הטובה ביותר שבחרתם בצורה נכונה.

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *