10 טיפים לבחירת מוביל להעברת דירה במרכז

  1. סמכו על האינטואיציות שלכם. אחרי כל הבדיקות והבירורים שלכם אתם פשוט צריכים לזרום עם תחושת הבטן שלכם לגבי המובילים, אם אתם מרגישים בטחון בבחירה שלכם אתם יכולים לצאת לדרך.
  2. סגרו את כל פרטי ההובלה טרם היום הגדול בשביל למנוע ספקות. הסבירו למובילים בדיוק כמה ציוד יש לכם, לאיזה קומה מעבירים את הרהיטים, האם יש מעלית, מה המרחק בין הדירות וכו'.
  3. הובלת דירה במרכז שונה מהובלת דירה בצפון או בדרום בגלל העומס והצפיפות על הכבישים. בחרו יום נוח ופחות עמוס (יום שישי למשל) או שעה עם פחות מכוניות על הכביש (שעות הבוקר המוקדמת או באמצע הלילה) ותוכלו לחסוך הרבה זמן.
  4. תשאלו חברים ובני משפחה שהעבירו דירה לא מזמן ותוכלו להבין האם הדרישות שלכם מוגזמות או הגיוניות. שיחה והמלצה עם מישהו שעשה הובלה בתל אביב במחיר זול לא מזמן תכניס אתכם לפרופורציות הנכונות.
  5. הובלה של דירה במרכז תעלה יותר מאשר דירה ביישוב מרוחק בצפון. לכן, תגיעו מההתחלה למשא ומתן על המחיר עם הידיעה הזו שלא תופתעו.
  6. שאלו לגבי סוג ההובלה ואופן ההובלה. אם אתם עוברים לקומה שלישית או רביעית ללא מעלית אתם צריכים ליידע את המובילים שיש להשתמש במנוף, וודאו עם המובילים לגבי זה טרם תחילת העבודה.
  7. תיידעו את השכנים, גם בבית הישן וגם בבית החדש לגבי המעבר ועל כך שיהיה להם קצת רועש וקצת לא נוח. אפשר גם להוסיף עוגה טעימה.
  8. לפני תחילת העבודה הכירו את המובילים ותנו להם הרגשה טובה. כמו בכל תחום, גם המובילים הם בני אדם ואם הם ירגישו טוב זה יבוא לידי ביטוי בעבודה שלהם.
  9. השוו מחירים דרך האינטרנט, דרך חברים ודרך מודעות בעיתון לגבי הובלות דירות במרכז לפני שאתם סוגרים עם המובילים. אל תקפצו על המובילים הראשונים שאתם רואים.
  10. תגיעו ליום המעבר שאתם רגועים ושלווים אחרת לא תעברו אותו בשלום. יום המעבר הוא יום קשה ומתיש גם למובילים אבל גם לכם- הכנה נפשית מוקדמת תחסוך לכם הרבה כאב ראש.

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *