עשר עובדות על טיול אופניים בדרום – לגזור ולשמור

אתם בדרום ומחפשים דרך להעביר את הסופש בכיף? טיול אופניים בדרום לילדים ומבוגרים – לא חייבים לאהוב ספורט כדי לרכב על האופניים

1. רכיבה על אופניים היא אחת הפעילויות הספורטיביות הנפוצות ביותר בעולם בכלל ובישראל בפרט. הטרנד שכבש את ישראל בשנים האחרונות הופך לחלק בלתי נפרד מחייהם של ישראלים רבים ורוב האנשים במדינה רוכבים לפחות פעם בשבוע.

2.  אזור הדרום מושך אליו מטיילים רבים מדי שבת וכמובן בתקופות החגים. ישראלים רבים מגיעים לטייל, לערוך פיקניקים ולנפוש בים המלח, באילת, בבאר שבע וביתר הערים הדרומיות ועל הדרך משלבים טיולים אופניים. שילוב של טיול בדרום עם רכיבה על אופניים היא אחת האטרקציות הגדולות ביותר שיש לאזור להציע.

3.  טיולי האופניים המשפחתיים זכו בתואר "האטרקציה המשפחתית המהנה ביותר" על ידי משפחתו רבות. בזמן שיש אנשים שמעדיפים את הקניונים העמוסים ואת המקומות הסגורים, משפחות רבות מגיעות למסלולים הנהדרים והנפלאים שיש לדרום להציע ורוכבים להנאתם. טיול אופניים בדרום מגבש את כל המשפחה יחד לחוויה בלתי נשכחת והכל בשילוב של פעילות ספורטיבית מהנה במיוחד.

4. רכיבה משפחתית בדרום אינה חוויה חד פעמית עבור משפחות רבות בישראל. הורים וילדים מגיעים בכל הזדמנות למסלולים המושקעים של הדרום ונהנים מחוויית רכיבה אדירה בכל פעם מחדש. טיול אופניים בדרום זו השגרה של משפחות רבות בימי שבת או בחופשים ועבור משפחות רבות מדובר לגמרי בדרך חיים.

5.  מסלולי האופניים בדרום הם מהטובים ביותר בישראל.האזור מציע מסלולים למתחילים, לחובבים, למקצוענים, לילדים, למבוגרים וכל אחד ואחת יכולים למצוא לעצמם מסלול אופניים מתאים. האופניים הפכו לטרנד גדול בישראל, יותר ויותר רוכבים מצטרפים לפעילות וכפי שזה נראה כרגע מספר הרוכבים בישראל רק יילך ויעלה עוד יותר בשנים הקרובות.

6.      קיבוץ בארי מוכר עבור רוכבי האופניים כאחד המסלולים המרתקים והמאתגרים ביותר בישראל. הקיבוץ מציע מגוון רחב של מסלולים לכל הרמות ולכל הרוכבים אשר רוצים לחוות חוויית רכיבה שונה ומרגשת.

7. אזור הדרום מארח מדי שנה מגוון תחרויות אופניים אליהם מגיעים רוכבים מכל רחבי הארץ וגם רוכבים מהעולם. התחרויות הן לכל הגילאים ובכל הרמות ורוכבים בתחילת דרכם יכולים להגיע ולהתרשם מהרמה הגבוהה אליה ינסו לשאוף בבוא הזמן.

8.      טיול אופניים בדרום בשבילי ומסלולי השטח לא מהנים רק בגלל הרכיבה עצמה אלא גם בגלל הנוף המרהיב, השטחים המדבריים הפתוחים שלא נגמרים והמקומות ההיסטוריים שמספרים את סיפורה המדהים של מדינת ישראל אשר פרוסים לאורך המסלולים.

9. טיול אופניים בדרום הוא חוויה גדולה לכל המשפחה אך גם לכל אחד באופן אישי. רוכבים בודדים מגיעים בכל יום כדי להירגע קצת משגרת היום יום המתישה והמעייפת להיות קצת עם עצמם. רוכבים רבים מעידים כי לבד הם נהנים באופן מקסימאלי.

10. טיול אופניים בדרום אינו יקר ביחס לאטרקציות המשפחתיות האחרות. גם אם אין ברשותכם זוגות אופניים לכל המשפחה, השכרת אופניים אינה מצריכה מכם הוצאה גדולה מדי ובכמה עשרות שקלים אפשר לסדר לכל המשפחה יום כייף מיוחד ומקורי.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *