10 טיפים בבחירת המדביר הנכון עבורכם…

10 טיפים בבחירת המדביר הנכון עבורכם…

  1. רישיון מהחברה להגנת הסביבה – תחום ההדברה הינו מפוקח מצד המדינה מאחר ומדובר בתחום רגיש ואפילו מסוכן, לכן החברה חשוב לוודא כי המדביר מחזיק ברישיון הדברה תקף מטעם המשרד להגנת הסביבה המאשר כי הוא עבר את ההכשרה המתאימה ומודע לנהלי הבטיחות שכל כך חשובים.
  2. הדברה לכל סוגי המזיקים – חברות הדברה מקצועיות ידעו לספק לכם מענה כוללני נגד כל סוגי המזיקים תוך התאמת סוג ההדברה לסוג המזיק. תרצו שבמידה ותהיו מרוצים מהמדביר שיוכל לספק לכם מענה בעתיד גם במקרים אחרים שלא יבואו. ישנם לא מעט חברות שיציעו לכם תחת קורת גג אחת מלבד פתרונות כגון הדברת חולדות, מזיקים, יונים, חרקים, דבורים והרשימה עוד ארוכה…
  3. 3. אחריות לתוצאות – זה דבר די סטנדרטי בתחום ההדברה, לכל סוג הדברה לרוב נותנים פרק זמן של אחריות לתוצאה, במידה ויחזור המזיק בפרק זמן קצר מזה תוכלו לדרוש מהמדביר שיבצע הדברה נוספת לאל תוספת תשלום.
  4. הדברה ירוקה – היא טרנד שרק הולך ומתחזק בשנים האחרונות ומאפשר לכם ליהנות מהדברה בטוחה יותר עבורכם ועבור הסובבים אתכם. בהדברה זו עושים שימוש בחומרי הדברה מיוחדים שנחשבים ירוקים ובריאים יותר עבור הסביבה (מבוססים על צמחים או בריכוז נמוך של רעל ביחד לשיטות ההדברה האחרות).
  5. שירות איכותי – מלבד התוצאה והמקצועיות של חברת ההדברה בטח תרצו לקבל גם יחס אישי ושירות אדיב שיגרום לכם ליהנות מחווית המוצר או השירות בצורה טובה יותר. חפשו אחר חברת הדברה עם תודעת שירות גבוהה מלבד פתרונות מקצועיים.
  6. צוות מקצועי – זה עניין חשוב שמדובר בשירות הכרוך בפיזור חומרים רעילים בתוך הבית שלכם, בדקו כי חברת ההדברה בעלת מדבירים מוסמכים ומנוסים אשר ידעו לספק מענה מקצועי ובטוח עבור בני משפחתכם היקרה.
  7. עבודה ייסודית אך מהירה – בהתחשב בכך שתהליך הדברה דורש מימכם לעשות הפסקה ולהתרחק מהאזור הרצוי בטח תרצו פתרונות שיוכלו לאפשר לכם לחזור לשגרה מהר ככל הניתן תוך ידיעה שאתם חוזרים לאזור נקי מרעלים ובטוח לשהייה.
  8. מחיר הוגן – הוא פרמטר אשר חשוב לרובנו אך חשוב במקרה הזה להדגיש כי אינו הפרמטר החשוב ביותר. במילים אחרות, אל תחסכו בכל מחיר ותעדיפו לשלם טיפה יותר במידת הצורך עבור הידיעה שמדביר מנוסה יבצע עבורכם את המשימה.
  9. זמינות גבוהה – מי שחווה בטח יודע שהתמודדות עם מזיקים בתוך הבית יכולה להיות דבר מאתגר לכן תרצו לפנות למדביר אשר באמת יכול לספק מענה יחסית מהיר ולא יעכב את הפתרון באופן מיותר. אין זה משנה אם אתם מחפשים שירותי הדברה בראשון לציון, באילת או בבאר שבע, פנייה לאיש מקצוע שנמצא בסביבה גיאוגרפית קרובה יכולה להגדיל את הזמינות מצידו.
  10. הרגשה פנימית – ברוב המקרים איננו באמת יכולים לדעת אודות טיב השירות שנקבל עד לרגע האמת לכן מלבד נתונים קרים השתדלו להיות קשובים לעצמכם. שאתם מדברים עם המדביר נסו לזהות מה ההרגשה שלכם, האם סיימתם את השיחה בתחושה שיש על מי לסמוך או שלא

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *