10 קריטריונים חשובים לבדיקה לפני בחירת עו"ד פלילי בתל אביב

מה הם הדברים שחשוב לבחון לפני שבוחרים עו"ד בכלל ועו"ד פלילי בייחוד. על מה עליכם להתמקד כשאתם מחפשים עו"ד פלילי בתל אביב. בכתבה זו ניתן לכם 10 קריטריונים שחשוב לכם לקחת בחשבון.

  1. בירור מוקדם – לפני שאתם נכנסים להתקשרות עם עורך דין בדקו שהוא רשום כחבר בלשכת עורכי הדין. כמו כן חפשו מידע על התחום הספציפי שבו אתם זקוקים לעזרה כך תגיעו לפגישה הראשונית עם ידע בסיסי שיסיע לכם בשיחת ההיכרות.
  2. אמון אישי – אין תחליף ליחסי האמון שנוצרים בין עו"ד ללקוח. לכן חשוב להיפגש איתו ולהיות כנים עם עצמכם לגבי מה שאתם מרגישים כלפיו.
  3. בטחון – בעורך דין כאדם שאנו מפקידים בידיו את מיטב כספנו ואת שמנו הטוב.
  4. דיאלוג ותקשורת – האם אתם מרגישים שבחרתם עורך דין פלילי בתל אביב שקשוב אליכם, מבין את הבעיה שלכם, מבין מה באמת מטריד אתכם, מה מפחיד אתכם, מה הגבולות שלכם? האם הוא מדבר בשפה שלכם הוא שהוא רץ קדימה בלעדיכם. בדיאלוג כזה עליכם לחוש נינוחים לדבר בפניו בפתיחות ובכנות.

חשיבותו של הניסיון

  1. התמחות וניסיון מקצועי – האם יש לו די ניסיון בשטח בתחום הפלילי בכלל ובתחום שלכם בפרט. האם השתתף בייצוג של אנשים רבים? מה מידת ההצלחה שלו. צריך שיהיה לו ניסיון מעשי והוכחות להצלחה.
  2. מה כתבו עליו בעיתונים – היום קל לגלות את כל הפרטים בארכיונים של עיתונים אך גם באינרטנט. קראו את הפרטים הקטנים, רדו לעומק הנאמר ותחליטו אם זה עורך הדין שתרצו שייצג אתכם.
  3. עלות / תועלת – יש עורכי דין יקרים יותר ויקרים פחות. בחירת עורך דין תל אביבי בתחום הפלילי אינה הזמן לחסוך כי זה עלול לעלות לכם ביוקר. מצד שני בשל התחרות הקיימת בשוק ייתכן שתמצאו עורך דין מעולה ומנוסה מאוד שמחיריו זולים יותר.

הסכמים ושכר טרחה

  1. תיאום ציפיות ריאלי – על עורך הדין להסביר לנו ביושר מה עומד לפנינו, מה הסיכונים בכל צעד שנבחר ומה הסיכויים באמת. שלא יבטיח לנו הבטחות חסרות שחר כדי שנשכור את שירותיו. כך נדע בדיוק עם מה אנו מתמודדים.
  2. חתימה על הסכם הוגן – לפני שאנו חותמים על ההסכם עם עו"ד פלילי בתל אביב חשוב שהוא יהיה מובן לנו, שלא יהיו בו סעיפים לא ברורים ושלא יהיו בו אותיות קטנות. חשוב שנבין הכול כי החופש והכסף שלנו הם אלה העומדים על כף המאזניים.
  3. הגדרת שכר הטרחה – חשוב שנסכם בצורה ברורה על מה אנו משלמים: לפי תוצאה, לפי שעות, תשלום גלובאלי לתיק כולו וכמובן אופן התשלום.

לסיכום, זכרו שכשאתם שוכרים את שירותיו של עורך דין תל אביבי בתחום הפלילי אתם מפקידים בידיו את מיטב כספכם, את חירותכם ואת שמכם הטוב. לכן, קחו בחשבון את כל העצות האלה ובחרו היטב.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *