איך לנהל שיחת היכרות מוצלחת בטלפון

שיחת טלפון מוצלחת היא שיחה בה לא תשימו לב לזמן החולף, תמקדו את כל תשומת הלב שלכם בשיחה, תקשיבו לצד השני, תכירו ותאפשרו להכיר אתכם, תצחקו, תתרגשו ובעיקר, תתחילו להתקדם אל השלב הבא בהיכרות, תתקדמו לעבר פגישה ראשונה. אין זה משנה האם מדובר בהיכרות במתכונת של שידוכים לדתיים או בשיחה בעקבות אתר הכרויות לדתיים לאומיים, שיחת הטלפון היא צעד חשוב להתחלת הקשר.

מתי כדאי לנהל את השיחה?

עליכם לבחור מועד לשיחה בו תוכלו שניכם לשוחח בצורה חופשית ופרטית. הרבה יותר נעים לשוחח ולהכיר באופן ראשוני כאשר אתם נינוחים ורגועים. פנו את הזמן הדרוש לשיחת ההיכרות, שיחה על רגל אחת אינה מכבדת את הסיטואציה.

מה חשוב להכין?

לקראת השיחה כדאי לחשוב מה תרצו לספר על עצמכם, מה חשוב לכם לשאול, איזו תדמית תרצו לבנות לעצמכם. בהתאם לפרטים הללו תובילו את השיחה, תשאלו שאלות ותענו לשאלות של הצד השני. תוכלו למקד את השיחה בנושאים קלילים מצחיקים, בדיון ערכי, בשיחה על מכרים משותפים או חוויות משותפות מהעבר וכן הלאה.

מה עושים כשהשיחה לא מוצלחת?

אם יש לכם תחושה כי הצד השני משועמם כדאי לעצור לרגע, לנשום נשימה עמוקה ולנסות להחליף את נושא השיחה. כדאי לשים לב האם אתם הדומיננטיים בשיחה, זה הזמן לשאול את עצמכם האם אפשרתם לצד השני להשתתף בשיחה באופן פעיל ולדבר גם כן. ייתכן כי מבלי לשים לב השיחה התמקדה רק בכם. ההמלצה שלנו, נסו לשפר את השיחה בזמן אמת, כדאי לסיים את השיחה עם טעם של עוד באווירה חיובית.

איך לסיים את השיחה?

במהלך השיחה הצלחתם לבחון באופן ראשוני והתחלתי מאוד את הכימיה ביניכם ואת האפשרות להמשכיות הקשר. את השיחה תסיימו כאשר אתם קובעים מול הצד השני את המשכיות הקשר. זה השלב לסכם את הדברים ולומר האם תרצו לשוחח שוב טלפונית, האם תרצו לקבוע פגישה, האם לא תרצו להמשיך את ההיכרות אל השלב הבא. ההמלצה שלנו, אם אנכם בטוחים האם ישנה התאמה כדאי בכל זאת לקיים שיחה נוספת ואף להיפגש, ייתכן כי השיחה הראשונית לוותה בהתרגשות, תנו לעצמכם ולצד השני הזדמנות נוספת.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *