מדריך ראשוני לבניית בית בישראל

מתכננים לבנות בית בישראל? נמצאים בתוך תהליך של בנייה? אנו מציעים ליווי מקצועי לתהליך כולו, אנו ננהל בעבורכם את העבודה. הלקוחות שלנו מתנהלים מול גורם אחד בלבד, הם מקבלים מהצוות המקצועי שלנו מענה מלא, דיווחים שוטפים אודות הנעשה והקפדה על לוח הזמנים אותו קבענו מראש. הליווי המקצועי יהפוך את בניית הבית לחוויה חיובית ומהנה, חוויה אשר אינה דורשת מכם זמן רב או משבשת את שגרת החיים.

טיפים שימושיים לבניית בית בישראל

א.      באיזה קבלן כדאי לבחור? בחירת הקבלן לבנייה הבית היא אחד הסעיפים החשובים ביותר, עליכם להקפיד לבחור קבלן מנוסה, אמין ומקצועי. ההמלצה שלנו היא קבלנים עם רישיון, כדאי להעסיק רק קבלנים רשומים מפנקס הקבלנים. בקשו מהקבלן להציג בפניכם את הרישיון ובדקו את הפרטים האישיים שלו. בניית בית היא השקעה כספית משמעותית, אין כאן מקום לחובבנים או עבודה רשלנית.Screenshot_081315_044542_PM

ב.      איך לתכנן בית? השלב הראשון לקראת היציאה לדרך עוסק בהגדרת הצרכים והציפיות שלנו. בניית בית היא הגשמת חלום בעבור רבים, יש לכם הזדמנות לבנות את בית החלומות שלכם. בעזרת שירותי פיקוח בנייה בדרום נבטיח כי הבנייה תתקדם בצורה מדויקת בהתאם לתכנית אותה קבענו מראש, תכנית אותה אישר אדריכל.

ג.       הגדרת התקציב וניהול נכון של הכספים. כבר בתחילת הדרך עליכם להגדיר מהו סכום הכסף העומד לרשותכם וכיצד תרצו לנצל אותו. חשוב להתייחס לעלויות של חומרי גלם, שכר קבלנים ושאר היטלים אותם יש לשלם בעבור בניית הבית. הכנת התקציב בצורה מפורטת, אחראית וחכמה תסייע לכם לצלוח את הבנייה מבלי להיקלע לקשיים.

ד.      בנייה עצמאית של בתים פרטיים בשילוב עם מפקח בנייה בדרום היא הדרך המועדפת על רוב בעלי הקרקעות. נשמח להסביר עוד על השירות ולסייע לכם בקבלת ההחלטות הנכונות ביותר בעבורכם.

ה.      הקפידו על תכנית אדריכל חוקית המבוססת על חוקי הבנייה והתקנים הדרושים. החוק בישראל קובע תקנים לבנייה, תקנים בהם לא ניתן להתגמש. עמידה בתקנים אלו מטרתה הבטחת בנייה בטיחותית למגורים, סטייה מתקנות הבנייה והבטיחות היא עבירה. כדאי להתעניין בתחום וללמוד את התקנות הבסיסיות לפחות.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *