10 טיפים בבחירת שירותי הדברה מקצועיים

1. מספקים גם שירותים ירוקים.
בתחום ההדברה ניתן למצוא היום חברות רבות אשר מלבד לשיטות ההדברה המקובלות מציעות גם שיטות מתקדמות של הדברה ירוקה. המטרה כמובן היא לצמצם את הפגיעה בסביבה ולבצע שיטות הדברה עם חומרים מזיקים פחות לסביבה או צמצום מרבי בשימוש בחומרי הדברה בכלל.

2. רישיון הדברה מוסמך.
במחפשים אחר נותן שירות בתחום כה רגיש חשוב לוודא לפני הכול שמדובר במדביר מוסמך אשר עבר הכשרה מתאימה ויודע כיצד להתנהל עם חומרים רעילים.

3. בטיחות מרבית בהדברה.
תחום ההדברה מפוקח על ידי המשרד להגנת הסביבה המנחה את המדבירים לפעול בהתאם לנוהלי עבודה ברורים שמטרתם להפוך את תהליך ההדברה לבטוח עבור מי שמקבל את השירותים.

4. מגוון פתרונות.
שמדברים על "הדברה" למעשה מדברים על תחום רחב הכולל בתוכו לא מעט סוגים של מזיקים, לפני שאתם מזמינים אל הבית או העסק מדביר וודאו כי הוא מומחה גם בטיפול במזיקים שפלשו לאזורכם הפרטי.

5. הדברה עם אחריות.
כמו בתחומים רבים, גם כאן אתם יכולים ליהנות מאחריות לתוצאות של ההדברה. נהוג להעניק ללקוח אחריות לתקופת זמן מוגדרת המבטיחה לו כי ייהנה מסביבה נקייה ממזיקים ויקבל למעשה את הערך עבור התשלום. פרק הזמן משתנה בהתאם לסוג המזיק.

6. שירות אדיב.
עניין של שירות הוא עניין די חשוב שפונים אל כל נותן שירות, כיף יותר לעבוד עם חברה בעלת מודעות שירות גבוהה אשר תספק לכם מענה אדיב ומקצועי לשאלות. עם חברה כזו תרצו לעבוד בעתיד במקרה הצורך, כדאי לחפש אחת כזו כבר בשלב הזה.

7. פתרון מהיר.
במקרים רבים אנו זקוקים לשירות מהיר מאחר ובעיית המזיקים לא סובלת דיחוי, כדאי למצוא חברת הדברה המספקת שירותים באזור הספציפי בו אתם נמצאים. אם אתם גרים בתל אביב כדי לחפש אחר מדביר בתל אביב ולא באזור אחר.

8. פתרון לפרטי ועסקי.
חברות הדברה מנוסות הן כאלו שמספקות מענה לכל לקוח ואין זה משנה הסביבה. רוב המדבירים יגיעו ויבצעו הדברה בבתים, בגינות, במשרדים ואפילו בגני ילדים.

9. אין חכם כבעל ניסיון.
שאתם בוחרים בחברה המספקת שירותי הדברה כבר שנים ארוכות, תדעו בביטחון כי יגיעו אליכם מדבירים מנוסים אשר ידעו לספק מענה מהיר ויעיל לכל בעיה. ישנם מקרים של הדברות מורכבות יותר ולכן מדביר מנוסה ידע לתת מענה על בסיס ניסיון מעשי.

10. מחיר הוגן.
דווקא בשירות שכזה לא צריך לתת לעניין המחיר את החשיבות המרבית אלא דווקא לנושא הבטיחות בזמן ההדברה, אך אפשר בהחלט לבצע בדיקת מחירים מהירה כדי לוודא שאתם משלמים עבור השירות מחיר הוגן ביחס למחיר השוק.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *