10 דברים שלא ידעת על טיפול קרניו סקראל

1. מה זה בכלל?!
מדובר בשיטת טיפול ייחודית המבוססת על לחיצות עדינות באזור הגולגולת אשר משפיעות ועוזרות לטיפול במגוון רחב של בעיות בחלקים השונים של הגוף. הלחיצות משפיעות על מערכת העצבים ועל הנוזלים שקיימים במוח ואפילו על המוח עצמו.

2. פופולארי בקרב תינוקות. קרניו סקראל
אם תחפשו מידע בנושא קרניו סקראל תגלו שהטיפול נחשב יעיל מאוד בקרב תינוקות קטנים. עוזר שיפור מערכת העצבים המרכזית, התפתחות התינוק, יוצר רוגע ועוד…

3. מומלץ לאחר לידה טראומטית.
ישנם הרבה מאוד מקרים בהם שיטת טיפול זו עזרה מאוד לתינוקות אשר עברו לידה טראומתית.

4. טבעי ובטוח לחלוטין!
טיפול קרניו סקראל נחשב ל-100% טבעי מאחר ולא נעשה שימוש בשום עזרים חיצוניים מלבד ידיו של המטפל.

5. הטיפול מתאים לכולם.
אל אף שציינו שהטיפול יעיל מאוד בקרב תינוקות, טיפול קרניו סקראל יכול לעזור ממש לכולם ומשמש גברים, נשים, מבוגרים, קשישים ואפילו נשים בהיריון.

6. לחיצות עדינות במיוחד.
בזמן הטיפול מתבצעות לחיצות עדינות במיוחד שלרוב לא עולות על 10 גרם ללחיצה, הבסיס של השיטה לא מושתת על לחיצה חזקה אלא על לחיצה במקום הנכון תוך שימוש בשיטת טיפול נכונה כמובן.

7. משפחת הרפואה המשלימה
המודעות בכל הנוגע לרפואה משלימה גודלת מידי שנה וצוברת תאוצה גדולה בעשור האחרון במדינת ישראל. אנשים מתחילים להבין כי ישנם פתרונות נוספים וברוב המקרים טבעיים יותר ממה שיש לרפואה הקונבנציונאלית להציע לכם.

8. משך הטיפול.
אורכו הממוצע של טיפול קרניו סקראל משתנה בין תינוקות למבוגרים כאשר הזמן הממוצע של טיפול הוא 30 דקות לתינוקות וכשעה לאנשים מבוגרים.

9. ללא כאבים כלל.
אנשים שחוו טיפול ייחודי זה מעידים כי מדובר בחוויה נעימה ומרגיעה ובמקרים רבים אנשים פשוט נרדמים על שולחן הטיפולים ויוצאים הרבה יותר רגועים ממה שנכנסו.

10. פתרון למגוון בעיות.
על אף שהטיפול מתמקד באזור הגולגולת טיפול קרניו סקראל נמצא יעיל עבור מגוון רחב של בעיות הכוללות בין היתר כאבי ראש, בעיות עייפות, קשיים של קשב וריכוז, טיפול בחרדות ועוד…


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *