10 דברים שמומלץ לדעת לפני שמוכרים את הרכב לפירוק

1. תגמול שונה במגרשי פירוק שונים.   מגרש לפירוק רכבים
שאתם מחפשים אחר מגרש רכבים של פירוק כדאי לדעת כי אין ממש מחירון מסודר כמה הרכב שלכם שווה לכן הגמול עבור הרכב יכול להשתנות בין מגרש למגרש אליו תלכו. כמובן, נסו למצוא קונה רכבים לברזל אשר יעניק לכם תמורה כמה שיותר גבוהה בעבור רכבכם.

2. לא נוסעים ברכב לא תקני.
ברוב המקרים בהם מוכרים רכב עבור ברזל מדובר ברכבים שלא יכולים לנסוע על הרכב מסיבות שונות, אם זה המצב לא מומלץ לסכן את עצמכם ואת הסביבה גם אם מגרש הפירוק נמצא רק מאתיים מטר מביתכם. קחו את הרכב עם שירותי גרירה באופן בטיחותי.

3. לפעמים זו האופציה הטובה ביותר.
במקרים בהם מדובר ברכב ממש ישן שאינו מתוחזק או רכב אחר תאונה מדובר למעשה ברכבים שערכם נמוך ביותר ולמעשה אין יותר מידי מה לעשות איתם מלבד למכור אותם למי שקונה רכבים לפירוק וברזל לכן עדיף לקבל את המעט מאשר בכלל לא.

4. רכב תקין ללא טסט.
במקרים מסוימים יכול לקרות מצב בו מפרקים רכב למטרת ברזל למרות שמדובר ברכב נוסע, הסיבה לכך קורת בעיקר מתי שאותו רכב עמד מספר שנים ללא תחזוקה למרות היותו תקין. אי חידוש של אגרת הטסט במצב כזה יכולה ליצור מצב בו תשלום עבור מספר שנים של אגרה פשוט לא משתלמים ביחס לערך הכללי של הרכב.

5. מומלץ ללכת עם מישהו שמבין.
שוק הרכב הינו מורכב ולכן מי שלא מבין בו כלל יכול בקלות לשלם הוצאות מיותרות או במקרה הזה, לקבל פחות ממה שהרכב שווה. אם יש ביכולתם, בקשו ממכר שלכם אשר מבין טיפה בנושא ללוות אתכם בזמן שאתם מוכרים רכב לפירוק רכבים.

7. הכוונה למגרש גרוטאות.
אולי כדאי לציין כי מגרש לפירוק רכבים ומגרש גרוטאות זה למעשה אותו הדבר. כמו הרבה דברים, אנשים נוהגים לבטא דברים בצורות שונות…

8. לא רק למטרת ברזל.
מגרשים העוסקים בפירוק רכבים לברזל ברוב המקרים גם עוסקים במכירת חלקי חילוף משומשים. במקרים רבים רכבים אשר מפורקים לברזל מכילים לא מעט חלקים אשר שווים יותר כאשר הם חלק של רכב ולא בתור גוש ברזל. כך אותם מגרשים למעשה מרוויחים יותר בעבור הרכב שהם קונים.

9. להרוויח יותר מהגרוטאה שלך.
לאלו מכם אשר יש את הסבלנות והמוטיבציה, יש באפשרותם להפיק יותר כסף בעבור הגרוטאה שלכם. אתם תמיד יכולים למכור בעצמכם חלקים תקינים של הרכב ולהרוויח בעצמכם יותר מאשר תמכרו את כל הרכב בחתיכה אחת לצורכי ברזל ופירוק.

10. שמירה על הסביבה.
אם גם לכם יש רכב זרוק ליד הגינה מלבד חשוב לזכור שמלבד התגמול עבורו אתם גם עושים פעולה ירוקה אשר תורמת לסביבה כולה. מחזור הברזל יהיה ערכי יותר מגוש ברזל שחונה ליד המדרכה.  רכב לא תקין או אחרי תאונה אשר חשוף לציבור יכול להיות מטרד ואפילו סיכון מסוים, פנו למגרש לפירוק רכבים ומהרו להיפטר מהרכב הלא שמיש.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *