10 שיטות נפוצות איך נפטרים מכינים

1. קוטלי כינים כימיים.
ניתן להגיד שאלו נחשבות כבר יותר שיטות העבר מאחר והן נמצאו כפחות בריאות עבור הגוף, תוכלו למצוא תכשירים המבוססים על חומרים הדברה כימיים שכמובן מטרתם להיפטר מהכינים. 

2. קוטלי כינים מסיליקון.
מדובר בשיטה חדישה יותר המבוססת על סוג מיוחד של סיליקון אשר עוטף את הכינים ועל ידי כך קוטל אותם. השיטה נחשבת לבטוחה ומבטיחה להיפטר מהכינים וגם מהביצים תוך טיפול אחד קצר.

3. רוכשים שירות מאיש מקצוע.
אין מדובר בבדיחה, מדובר בחדשות יחסית ממש טריות על שירות חדש שמוצע בארץ אשר מציע טיפולים ידניים להסרת כינים. יש כאלו שאפילו מגיעים על בית הלקוח…

4. השיטה הישנה והטובה.
את השיטה הזו מכירים אפילו אנשים שלא סובלים מכינים, מסרק כינים בתוספת תכשיר. לאחר השימוש בתכשיר מסרקים את השיער פעמים רבות עם מסרק הבנוי מראשים צפופים מאוד. נחשב לתהליך ארוך ומייגע.

5. נסו לייבש את הכינה
עוד פתרון טכנולוגי שיצא לאחרונה מציע מכשיר מיוחד שמזכיר מייבש שיער אשר פולט אוויר חם על הכינים ועל ידי כך מייבש אותם. אולי כדאי לציין כי טכנולוגיה זו קיבלה אישור מרשויות הבריאות באיפורה וארצות הברית.

6. תכשירים טבעיים.
מה אתם יודעים? הצליחו לפתח תכשירים יעילים נגד כינים המבוססים על חומרים טבעיים ותמציות צמחים. אז נכון שלא לא פותר את הבעיה תוך שעה אבל ניתן להשתמש בתכשיר בצורה בטוחה יותר ובתדירות גבוהה יותר.

7. מסרק חשמלי.
לאלו מכם שכן מעדיפים את שיטת המסרק אולי תופתעו לדעת שניתן למצוא גם מסרקים שעושים את העבודה בצורה חשמלית ופועלים על ידי סוללות.

8. קצת תרופות סבתא.
לסבתא החכמה תמיד יש מה להציע, נגד כינים ההמלצה היא פשוט למרוח על הראש מיץ לימון טבעי או אפילו חומץ. אז נכון, התהליך לא יהיה נעים אבל אולי זה בכל זאת יעבוד.

9. שימוש בשמן רוזמרין.
שימוש בשמן זה יכול לעזור במניעה של הדבקות של כינים, ניתן למצוא את שמן הרוזמרין בבית המרקחת הקרוב לביתכם. משתמשים בו על ידי מריחה מאחורי האוזן על בסיס יומי במטרה להרחיק את הכינים.

10. סובלים מקושי נשימה? זה בשבילכם.
אם אתם סובלים מקושי נשימה כלשהו, ההמלצה היא לבחור פתרון אשר מגיעים במצב צבירה של תמיסה ולא כתרסיס, בייחוד אם אתם עושים שימוש בתכשיר כימי. 


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *