איך משתחררים מהאקס? הנה 10 שיטות מומלצות…

1. החלטה אמיתית.
עם כל הקושי לפעמים צריך לקחת החלטות נחושות בחיים, אם אתן שלמות שהאקס כבר לא איתכם כי זה הדבר הנכון פשוט התחברו יותר לרציונל מאשר לרגש עם כל הקושי. מכאן הזמן יעשה את שלו.

2. למצוא בן זוג חדש.
מדובר בשיטה די זו מוכרת להתגבר על האקס, אהבה חדשה יכולה לתפוס את מקומה של הקודמת. אז בפעם הבאה שמישהו חמוד מתחיל איתך, אולי כדאי לתת לזה הזדמנות למרות זאת.

3. תעסיקי את עצמך.
שמנסים לשכוח את האקס זה הזמן הטוב ביותר להישאר כמה שיותר עסוקים. קפצי יותר לחברות, צאי יותר לאירועים חברתיים או במילים אחרות תעשי הכול כדי להיות עסוקה במקום לשבת ולנבור במחשבות העבר.

4. ניתוק קשר מוחלט.
אחת הטעויות הנפוצות היא תחזוקה של מערכת היחסים "על אש קטנה", אם את רוצה להשתחרר מהאקס זה הדבר הגרוע ביותר שניתן לעשות.
ברגע שמעורבים רגשות, זה כל הקופה או כלום…

5. עצובה לזמן מוגבל.
אין ספק שפרידה ממישהו שאוהבים זה דבר קשה אשר יכול לזעזע את המערכת הרגשית שלך. אין זה בושה ואפילו זה מובן שתהיה עצובה, מותר לך! ההמלצה היא לקבל החלטה לא לשקוע בעצב, תרצי לעצמך לפרוק את כל העצב באופן מרוכז כדי שייצא מהמערכות והגיע הזמן להתקדם.

6. תאהבי את עצמך.
חשבי על זה כך, עד עכשיו היית מספקת המון אהבה לכיוון של האקס שלך ועכשיו את יכולה ללמוד לאהוב את עצמך יותר עם הזמן שיש לך. זכרי שהאושר והאהבה העצמית שלך לא תלויה באם אדם אחר, זה שלך.

7. אל תשתפי יותר מידי.
סביר להניח שיש לך צורך לפרוק בתקופה קשה זו, היצמדי כמה שיותר לחברה אחת או שניים שבאמת מכירות אותך ויודעות להקשיב. אין צורך לשתף בכל שיחת חולין, לפעמים הרגשות שלנו מניעים אותנו לפעול ללא מחשבה.

8. שמרי על גישה חיובית.
גם שקשה, חשוב תמיד לשמור על גישה חיובית ולצפות לתקופה טובה יותר שתבוא. מחשבות חיוביות בונות ומזמנות אלינו מצבים ומקרים, זה קורה גם לכיוון ההפוך לכן כדאי להידבק לטוב.

9. לשים בצד מה שמעלה זיכרונות.
אם מדובר במערכת יחסים ארוכה בטח יש לך מול העיניים כל מיני דברים שמזכירים לך אותו, שימי הכול בקופסא מחוץ למרחק עינייך. בשלב מאוחר יותר חשבי מה לעשות עם זה, כרגע חשוב שזה לא יהיה באיזור.

10. מוזיקה משפיעה חזק על הרגש.
למוזיקה יש השפעה עצומה על הרגשות שלך, הכיני לך איזו רשימת השמעה של שירים שאת אוהבות. כמובן, בחרי שירים עם אנרגיות טובות שעושות לך טוב ולא שירים עצובים.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *