10 הדיברות בעיצוב חדר אמבטיה

חדר האמבטיה משמש לנו פעמים רבות פשוט כמפלט מפני הלחצים וההתרוצצות בעולם שמחוץ לבית. אמבטיה מלאה במים חמים ובבועות סבון היא מקום נפלא להרגעה ולפינוק.

המגמות האחרונות לעיצוב האמבטיה סובבות סביב הרעיון של הפיכת חדר האמבטיה למקדש מעט, מעין ספא פרטי שמאפשר להתרפק ולשכוח מהחיים הקדחתניים.

הרעיונות החמים והאופנתיים ביותר לעיצוב אמבטיה היום הם:

  1. תאורה – כשמדובר על תאורה בחדר האמבטיה, חשוב מאוד לשלב בין המעשי לבין היפה לדוגמה, זוג פמוטים שניצבים משני צידי המראה יספקו תאורה טובה כשרוצים להתאפר. לשני אלה כדאי גם להוסיף מנורות צמודות לתקרה. אם מרחב החדר מאפשר זאת, נברשת יפה תוסיף יוקרה ויופי. תאורת וינטג' מתאימה אף היא למגמות העיצוב העכשוויות של חדרי אמבטיה.
  2. כיור – הכיורים לא השתנו רבות בשנים האחרונות, אבל יש מגוון רב של כיורים יפהפיים בשוק, ותוכלו לבחור את מה שמוצא חן בעיניכם.
  3. ברזים – היום, ברזי פליז הם פופולאריים מאוד בחדרי אמבטיה ומוסיפים אווירה של ספא לעיצוב החלל.
  4. מקלחת – אפשר להקיף את המקלחת באבן מפוארת או באותם בריקים מפירוק ולהפוך את חדר האמבטיה לאווירה של בית מרחץ יוקרתי.
  5. אמבטיה – מומלצת אמבטיה שעומדת באופן עצמאי ללא תמיכה בקיר, ובעיקר אם זו אמבטיית וינטג'. אם חדר האמבטיה קטן מדי, אפשר להשתמש באמבטיה מלוחות שיש.
  6. ריצוף – באמבטיה, יותר מאשר בשאר חדרי הבית, חשוב מאוד שהריצוף יהיה ידידותי לסביבה, ובעיקר שיהיה חמים וימנע החלקה. היום מקובל חימום תת רצפתי לחדר האמבטיה שלא רק מצמצם את חשבון החימום, אלא גם נוח מאוד. כי כאשר הרגליים חמות, כל הגוף מרגיש חמים ונעים.
  7. ווילונות לחלונות – ווילונות פשתן מקובלים היום מאוד בחדרי האמבטיה. הם לא רק מעניקים  פרטיות, אלא גם מאפשרים לאור הטבעי לחדור פנימה ולהאיר את החדר.
  8. אביזרים – למרות שלכלי לסבון מקרמיקה או מזכוכית יהיה תמיד מקום בחדר האמבטיה שלכם, היום החומרים הם צבעוניים וכדאי לכם לבדוק אם הם מתאימים לעיצוב האמבטיה שלכם.
  9. וילון למקלחת – מה דעתכם לבחור בווילון מקלחת שגם עליו הדפסים צבעוניים עזים בסגנון מרוקאי או הודי?
  10. אם הוילון צבעוני מאוד, מומלץ לבחור בשטיחון ובמגבות בצבע אחד בגוון שקשור לצבעוניות של וילון המקלחת.

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *