עשרת הדברות להזמנת מנעולן

1. דבר הראשון, החשוב מכל שאין להתפשר עליו בשום מקרה – רישיון עבודה מטעם משטרת ישראל. מנעולן למעשה נכנס, אמנם ברשותם, לביתכם, לרכב שלכם, ולכספת שלכם והידע של המקצוע יכול גם להיות מנותב למקומות שליליים. אישור ממשטרת ישראל לא מונפק לכל מנעולן, ולמעשה הוא נבדק לעומק ונרשם כעוסק במקצוע.
2. אישור ממשרד העבודה – למעשה, כדי לדעת שהזמנתם מנעולן מקצועי, עליכם להיות בטוחים שהוא קיבל הכשרה ראויה, משרד העבודה מספק אישורים למנעולנים שקיבלו הכשרה מקצועית.
3. לא להסס לשאול – אם המנעולן משחק "סמוך עליי" בעניין הצגת האישורים הראויים, במיוחד זה של משטרת ישראל – היזהרו לכם! איש מקצוע איכותי ישלוף את האישורים ללא היסוס.

4. מהירות – מנעולן זהו מקצוע של 24 שעות ביממה, אם אתם תקועים בכניסה לבית, או נעלתם את המפתח באוטו – אין סיבה לחכות שעות. שאתם משוחחים עם איש המנעולן – בררו היכן הוא נמצא וכמה זמן יקח לו להגיע – לרוב מנעולנים מודעים לנושא, והם יפנו אותם לקולגה איכותי אם הם אינם פנויים.
5. בררו על הטיפול – הסבירו למנעולן מה התרחש, האם טרקתם את הדלת עם המפתח בפנים? האם שמעתם רעש של משהו נשבר? מנעולן איכותי יוכל לפי המידע שאתם מוסרים, ברוב המקרים – לדעת מה הבעיה, כמה זמן לוקח לתקן ואפילו לתת הערכת מחיר בטלפון.

6. קחו קבלה! – קבלה מהווה ראייה לכך שקיבלתם שירות, אם מחר יפרצו לכם לבית, הצילינדר ישבר שוב או כל בעיה אחרת- יש לכם אסמכתא וזכות לדרוש שירות.
7. אם לא מדובר בעבודה דחופה – עשו בירור והשוואת מחירים. לדוגמא – החלפת דלת ואפילו מנעולים לעיתים זה משהו שאפשר לדחות כמה ימים, אז עשו השוואת מחירים, ובחרו גם עיצוב לדלת ולמנעול שלכם.
8. שימו לב שאתם מקבלים מוצר חדש מאריזה סגורה – מנעולים, צילנדרים חייבים להיות סגורים ועטופים לגמרי! כנ"ל לגבי שכפול המפתחות – עשו זאת רק אצל חנות ותיקה שאתם מכירים או רשת שיווק מוכרת ותמיד תיקחו קבלה. בקשו מפתח איכותי ולא זיוף.

9. נתקעתם? חפשו בגוגל לפי איזור המגורים – " מנעולן בתל אביב" , "מנעולן בחיפה " ותקבלו מישהו שזמין וקרוב אליכם.

10. אם מנעולן כבר ביקר אצלכם – בקשו ממנו לעשות סריקה קצרה של הבית, מנעולן איכותי יזהה מקומות שמועדים לפריצה ויוכל להזהיר אתכם.

 

המאמר ניתן באדיבות מרכז המנעולנים – LocksmithCenter.co.il


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *