10 דברים שכדאי לדעת על עולם ההיכרויות בעולם הדתי

1. כולם מחפשים אהבה.
אין זה משנה אם מדובר בחילוני, דתי או חרדי, רובנו בסופו של דבר מחפשים למצוא אהבה שתמלא אותנו ותעניק לנו בסיס אמיתי להמשכיות והקמה של משפחה.

2. גישה יותר שמרנית.
אנשים שמחוברים בצורה הדוקה יותר לדק לרוב פועלים על פי הלכות מסוימות אשר מכתיבות להם את רוח הדברים. על אף שעניין של שמרנות לרוב מתבטא כדבר אישי, ניתן להגיד כי האוכלוסייה הדתית יותר שמרנית שזה נוגע למציאת בן זוג.

3. לא המקום למשחקים.
בעוד שבעולם החילוני זוגות רבים מתעסקים ב"סטוצים" והכרויות בשביל הכיף, מושגים אלו פשוט לא עובדים בעולם הדתי. קשר בין בני זוג צריך להיות למטרה של הקמת משפחה ולא לשם הכיף (אין זה מבטל את הכיף שבדבר).

4. זמין וקל יותר בעידן הנוכחי.
ניתן להגיד שהמודרניזציה משפיעה גם על עולם ההיכרויות לדתיים, היום עומדות לרשותם את אותן אפשרויות שעומדות בפני החילונים. גם לקהילה הדתית ניתן למצוא אתרי אינטרנט רבים להיכרויות, צ'טים, שדכנים רבים ועוד…

5. שמירת מצוות הן חלק מהעניין

איך אומרים? "איש איש באמונתו יחיה". אחד הפרמטרים הראשונים שבודקים היא מידת הקרבה לדת. ברוב המקרים יחפשו בני הזוג אחד בשני את הקרבה לדת וקיום מצוות המהוות חלק מהותי מתפיסת החיים.

6. ילדים זה שמחה.

אי אפשר להתווכח עם זה, לרוב לאחר שלב מציאת בן או בת הזוג מגיע השלב האמיתי שהיא הקמת משפחה. נראה כי האוכלוסייה הדתית רואים בהקמת משפחה ערך עליון על פני דברים רבים.

7. שדכן זו אפשרות רלוונטית.

שמזכירים את המילה "שידוך" ניתן למצוא הזדהות עם העם הדתי. תוכלו למצוא אין ספור שדכנים שעוסקים בשידוכים בין דתיים ומשקיעים בזה את כל עולמם…

8. לא תמיד מושלם.

זוגיות זו זוגיות ולא תמיד מתבצעת ההתאמה המושלמת. על אף שיש גורם מהותי מחבר שהוא הדת גם שמדובר בזוגות דתיים לא תמיד הדברים הולכים בהרמוניה ממש כמו אצל כל זוג אחר.

9. לפעמים לוקח זמן

אם הצטייר לכם כי עולם השידוכים מחבר בין זוגות באופן מהיר, זה לגמרי לא נכון. גם אצל הדתיים לעיתים לוקח זמן ממושך עד למציאת זוגיות אם בכלל, אחרי הכול זוגיות היא לא רק עניין של דת.

10. כל דבר בזמן שלו.

בעל אמונה יבין זאת טוב יותר לרוב, כמו כל דבר בחיים הזוגיות תגיע בזמן הנכון. הדרך הנכונה למציאת אהבה וזוגיות היא פשוט להמשיך להאמין שזה יגיע… לא סתם אומרים – "נסתרות דרכי האל"…


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *