עשרת הדיברות על חופשה בחו"ל

נופש בחו"ל הוא ההתנתקות שלנו מחיי השגרה וצבירת הכוחות הנדרשים להמשך השנה, לכן כדאי לתכנן היטב את הטיול בכדי ליהנות מכל רגע אפשרי בו ולא לפספס שום דבר. בעמוד זה נסקור עבורכם מספר נקודות אותן כדאי שתבררו לפני שאתם טסים.

  1.      בררו האם המלון קרוב או רחוק ממרכז העיר- בטרם נסיעה לחו"ל עליכם לדעת בדיוק איפה אתם לנים ובאיזה מרחק אתם ממרכז העניינים מכיוון שבמידה ובית המלון שלכם יהיה רחוק תאלצו להשתמש בתחבורה ציבורית אשר עלולה להיות יקרה ולגרום לכם להוציא יותר מהתקציב המתוכנן.
  2. בררו בשלב התכנון עוד לפני קניית הכרטיסים מתי הטיסות יוצאות- הרבה פעמים קורה שאנשים ממהרים לסגור דיל שנראה להם קסום מבחינת המחיר והתנאים רק שהם לא לוקחים בחשבון את זמני הטיסות ולמעשה מפסידים בכך יום או יומיים של שהיה בחו"ל, לכן הקפידו עוד בשלב התכנון לברר את פרטי הטיסות ומועדן.
  3. דעו איפה אתם מטיילים- הכנה טובה מראש תגרום לכם למצות את הטיול בצורה הטובה ביותר, לדוגמא: אם לפני טיול לרומא תקפידו לקרוא מידע רב אודות העיר באינטרנט ולמפות את האטרקציות שנראות לכם הכי מתאימות עבורכם תוכלו לנצל את זמנכם בצורה הטובה ביותר ולבקר בכולם, כמו כן הקפידו על הורדת מפה של העיר בכדי שתוכלו לתכנן את המסלול מבלי לפספס אף אתר.
  4. בררו על האוכל באזור ואיפה ניתן למצוא מגוון מסעדות מקומיות- הכנה מראש של מסעדות מומלצות על פי סוג אוכל ימנעו מכם לבזבז זמן יקר בלחפש אחר מסעד כזו מה עוד שבזמן קצר בו אתם נמצאים בחו"ל תרצו להגיע למסעדה טובה וטעימה ולא ליפול על ארוחה שלא תיהנו ממנה, לכן קראו לפני כן באתרי נסיעות באינטרנט ומצאו מסעדות מומלצות באזור בו תשהו.
  5. בררו על חגים וחופשים של המקומיים- חגים מקומיים וימי חופש עלולים להשבית עבורכם חלק נכבד מהאטרקציות אותם אתם מתכננים לעשות בחופשה, קראו לפני הטיסה על חופשים וחגים מקומיים בכדי להימנע מכך.
  6. הכינו צילום של דרכונכם- צילום של דרכונכם יכול לחסוך לכם כאב ראש רב והמון בירוקרטיה במידה וחס וחלילה ייגנב או ייאבד לכם הדרכון.
  7. רכשו ביטוח מתאים מראש- בטרם יציאתכם לנופש דאגו לרכוש ביטוח נסיעות מתאים לכל משפחתכם כדי שלא תמצאו עצמכם בצרה כלשהי שהייתה ניתנת לפתרון פשוט במידה והיה לכם ביטוח מתאים.
  8. השכרת רכב- במידה ואתם מעוניינים להשכיר רכב עשו עבודת מחקר עוד לפני הטיול, בדקו באינטרנט מהם האפשרויות שעומדות בפניכם באזור הספציפי אליו אתם מגיעים ומהו טווח המחירים שם.
  9. רשת סלולארית מתאימה- במידה ואתם טסים עם המכשיר הסלולארי שלכם דאגו להתחבר לרשת מקומית עם כרטיס סים מקומי בכדי לא להגיע לעלויות מטורפות בחשבון הסלולר שלכם.
  10. דאגו לרכוש מטבע מתאים- רכשו את המטבע בו סוחרים במדינה במקום אמין אך גם זול.

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *