עשרה טיפים שיעזרו לכם להזמין מנעולן בלי להיפגע מכך

10 טיפים שיעזרו לכם להזמין מנעולן בלי להיפגע מכך:

הזמנת בעל מקצוע כמו מנעולן עשויה להיות עסק בעייתי: אנו עלולים למצוא את עצמנו עם אדם שאינו מקצועי, שאינו עומד בזמנים ובהתחייבויותיו, או שפשוט גובה מאיתנו מחיר יקר מדי. 10 הטיפים הבאים יעזרו לנו להימנע מכך:

1) לא מזמינים בלי שמשווים הצעות מחיר – כמו דברים אחרים בחיים, לא מזמינים את הפורץ הראשון שמצאנו, אלא מבקשים הצעות מחיר מלפחות 3 בעלי מקצוע או יותר.

2) מבקשים אישור ממשטרת ישראל: ולא מסתפקים בכך שבעל המקצוע יגיד שיש לו – מבקשים לראות!

3) מבקשים המלצות של חברים – אין חכם כבעל ניסיון, ואם אין לכם ניסיון קודם עם פורץ מנעולים – לפחות אפשר להיעזר בניסיון של אחרים.

4) מבררים את זמן ההגעה הצפוי של הפורץ, ומבקשים ממנו להתחייב על כך.

5) מתקשרים ומזמינים שירות רק בשעות העבודה הרגילות (8 עד 5), שכן בשעות הלילה המחירים עולים במאות אחוזים. כמובן שלא תמיד הדבר אפשרי, אבל כשניתן – מומלץ להמתין לשעות היום.

6) קובעים את המחיר לעבודה מראש. הרבה יותר קל להתמקח בטלפון לפני ביצוע העבודה ולפני שהפכת ללקוחות שבויים של אותו מנעולן. בשלב הזה הוא ישתדל לתת לכם הצעת מחיר משתלמת, כי העסקה עוד לא נסגרה.

7) מזמינים רק מנעולן עם וותק של לפחות כמה שנים בתחום. לא מתקשרים לעסקים חדשים וחסרי ניסיון כלל. הסיבה: ניסיון בתחום הזה חוסך זמן עבודה, ובעקיפין חוסך לכם כסף.

8) מפקחים על עבודתו של הפורץ: כלומר, לא משאירים אותו לבד, אלא מוודאים מה הוא עושה כל הזמן. בסופו של דבר מדובר באדם שמחזיק את המפתחות לבית שלכם, תרתי משמע.

9) מבקשים אחריות על העבודה: מבקשים תעודה רשמית, או לפחות התחייבות בעל-פה לביצוע תיקונים נדרשים בהמשך הדרך.

10) סומכים על האינטואיציה: מחקרים מראים שבתוך מספר שניות של שיחת טלפון המוח שלנו כבר יודע המון פרטים על האדם שבצד השני. אם יש לנו תחושת בטן לא טובה לגבי אותו מנעולן שעל הקו – לא מהססים, מסיימים את השיחה ומזמינים אחר.

בהצלחה!


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *