וודקה, וויסקי

עשר המלצות עבור הבר שלך לכבוד יום העצמאות

יום העצמאות הוא יום בו אנחנו אוהבים לחגוג עם החברים הכי טובים שלנו במסיבות פרטיות ,הפקות גרנדיוזיות ונשפים בכל רחבי הארץ.

בערב החגיגי הזה שאליו אנו מחכים כל השנה, אנו מרבים לשתות אלכוהול איכותי על מנת לרומם את מצב הרוח ולחגוג עד כמה שרק אנחנו יכולים.

אז למי שמתכוון לצאת לחגוג או לארגן הפקה פרטית לחברים או מסיבה ביתית להלן המלצות למשקאות עבור היום החגיגי הזה: 

  1. וודקה היא המשקה האופטימלי לחיזוק משקאות מאחר והיא מספקת ניטרליות ומעניקה קיק אלכוהולי לטעם המוביל. מומלץ לרכוש וודקה איכותית במיוחד כגון: וודקה פינלנדיה או וודקה גרייגוס למביני עניין, וערבב אותה עם מיצים (עדיף מיצי הדרים סחוטים) או משקאות אנרגיה.
  2. לתיבול האוירה כדאי שתצטיידו בוודקה בניחוח מיוחד כגון: פינלנדיה בניחוח אשכולית המעניקה חוויה ייחודית של פרי טרי ורענן (זוכת פרס הוודקה המתובלת הטובה בעולם לשנת 2011). כדאי לנסות בצ'ייסרים קפואים או בשילוב עם מיץ קרנבריז ליצירת קוקטייל "איזי בריז" קייצי ומרענן.
  3. לכל מי שמחפש משקה אלכוהולי טעים ומתקתק, מבלי להפריז בכמות האלכוהול כדאי להציע את האריסטוף גולד, וודקה גיאורגית נפלאה בטעם קרמל, שתעשה הרבה שמח.
  4. לצד הוודקה, אשר שולטת במסיבות יום העצמאות ללא עוררין, מומלץ להציע עוד כמה אופציות אלכוהוליות כדי להוסיף עניין:
  5. ג'ין – בומביי ספייר, הג'ין הטוב בעולם, יעניק לכם את הג'ין אן טוניק האולטימטיבי – רק עשו לעצמכם טובה ועקבו אחר ההוראות הבאות: כוס יין לבן, הרבה קרח, ג'ין, טוניק וסלייס לימון, ערבוב קל ותתאהבו..
  6. רום – כשאומרים רום אומרים בקרדי. אין מסיבה טובה בלי מוחיטו ריחני עם המון נענע, לימונים וקרח כתוש. במקום ערק לימונענע נסו ללכת על הדבר האמיתי והכינו לעצמכם וחבריכם כוס גדולה של מוחיטו.
  7. טקילה – מרגריטה, מרגריטה, מרגריטה. מעטים הקוקטיילים האיכותיים המסוגלים לספק קהל גדול בזמן כה קצר: אחד מהם הוא ה"מרגריטה". כל מה שתזדקקו לו זה טקילה "סאוזה" גולד איכותית, ליקר תפוזים, לימון וקצת סוכר. שלבו הכל בתוך בלנדר עם קרח, ויש לכם קוקטייל מרגריטה קפואה. רוצים לשדרג? הוסיפו תותים טריים ותקבלו מרגריטה תות אדומה ומשגעת.
  8. וויסקי – וויסקי סקוטי "דיוארס" 12, בלנד מאוזן ואלגנטי שמוסיף הרבה פאסון לבר. מומלץ לצרוך נקי בכוס אולדפאשנד או עם מס' קוביות קרח.
  9. ליקרים – ליקרים אלכוהוליים מתקתקים יהוו קרש קפיצה למצב רוח טוב לכל מי שרוצה אחוז אלכוהול גבוה עם טעמים רכים וידידותיים יותר וליקר סאוטרן קומפורט הפופולארי

הוא אופציה נהדרת. סו-קו, כפי שמכונה בעולם, הוא ליקר נהדר לשתייה בצ'ייסרים ומספק חוויה מתקתקה עם רמזים לאפרסקים, הדרים, וניל וקינמון. אם תרצו ללכת על הקצה, הניחו לצידו בקבוק טבסקו קטן ומיזגו טיפה לכל מי שמחפש את הריגוש הקטן של קיק החריפות. לא תתחרטו.
10. ברמן – אם יש לכם אפשרות, תדאגו לברמן שיתפעל עבורכם את האירוע. תבקשו יפה מהחבר שמבין באלכוהול ובתמורה תתגמלו אותו מדי פעם בצלחות מלאות, שלא ירגיש מחוץ לחגיגה.

חג עצמאות שמח.

באדיבות גיל סבן – מיקסולוג ומנהל הדרכה ראשי

יבואנית האלכוהול המובילה בישראל "אקרמן משקאות"


Comments

תגובה אחת על “עשר המלצות עבור הבר שלך לכבוד יום העצמאות”

  1. תמונת פרופיל של מה אכפת לכם?!
    מה אכפת לכם?!

    כולם להכנס לאתר הכי שווה שתמצאו אי פעם על הארי פוטר!!!
    יש שם פורומים מדהימים: מה שעל הלב, אופנה, ספורט וכמובן על ג'יי קיי רולינג.
    תתמיינו לבתים, תכירו חברים ואם תרצו תוכלו להפוך למורים.
    הכנסו עכשיו http://www.hp-il.net

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *