עשרת הדיברות לבחירת מעצבת שמלות כלה

עשרת הדיברות לבחירת מעצבת שמלות כלה
1. חשוב מאוד לבחור מעצבת שמלות כלה מתוך מספר גדול יחסית של אפשרויות, כך שתוכלי להיות בטוחה שלא התפשרת. כיוון שרוב הסיכויים כי זאת הפעם הראשונה בחייך בה את עוסקת בכך, יש סיכוי סביר כי תופתעי לגלות עד כמה גדולים ההבדלים בין המעצבות השונות. 

2. התחילי מוקדם בחיפושים אחר מעצבת שמלות כלה, ואל תשאירי את החיפוש לשבועות הלחוצים שלקראת החתונה. גם אם מצאת מעצבת שנראית לך, קחי כמה ימים כדי להיות שלמה לגמרי עם ההחלטה החשובה הזו.

3. שמלות כלה מיוחדות מעוצבות על ידי מעצבות ייחודיות, ולפעמים צריך קצת עזרה כדי למצוא אותן. בקשי המלצות מחברות או קרובות משפחה שיש להן ניסיון בנושא, או חפשי המלצות על מעצבות באתרי אינטרנט שעוסקים בתחום החתונות.

4. כדי לעצב שמלות כלה מיוחדות מתבססות המעצבות על הפידבק שהן מקבלות מלקוחותיהן. לא תמיד יהיה לך קל לדמיין את התוצאה הסופית, ולכן מומלץ להיעזר במישהי שכבר עשתה זו לפני חתונתה. היא תדע לומר לך מה עלייך לשאול את המעצבת, למה לשים לב וכדומה.

5. אי אפשר להחליט על מעצבת בלי לנסות ולהכיר לעומק את סגנון העיצוב שלה. השקיעי את כל הזמן הדרוש כדי לצפות בתמונות של שמלות כלה מיוחדות באתרי המעצבות השונות. רק כשתרגישי שאת מבינה באמת את הקו הסגנוני של כל מעצבת, בחרי את זו שנראית לך המתאימה ביותר עבורך.

6. הדיאלוג עם המעצבת יאפשר לך להיות מעורבת בתהליך ולהיות בטוחה כי בסופו תקבלי את השמלה עליה חלמת. משום כך יש חשיבות רבה מאוד לכימיה בינך לבין המעצבת. כבר בשיחה מקדימה עם מעצבת שמלות כלה מיוחדות תוכלי לדעת אם התקשורת ביניכם תהיה טובה, ואם את חשה שהיא לא מתקשרת איתך כדאי לבחור מעצבת אחרת.

 

7. שמלות כלה מיוחדות יכולות לנוע על טווח מחירים רחב מאוד, החל מכמה מאות שקלים אצל מעצבת מתחילה ועד יותר מעשרת אלפים שקלים אצל מעצבת בעלת מוניטין. חשוב לא ללכת על שמלה יקרה מדי שתעיק על תקציב החתונה.

 

8. אם יש לך צרכים מיוחדים אל תהססי להעלות אותם בפני המעצבת. ישנן כיום מעצבות המתמחות בעיצובי שמלות כלה מיוחדות לנשים בעלות מידות גדולות, נשים מן המגזר החרדי ועוד ועוד.

9. בבחירת מעצבת שמלות כלה עלייך לתת לאינטואיציה לכוון אותך לעבר הסגנון הרצוי לך. שמלות כלה מיוחדות ומרשימות הן אלו שמשלימות את האופי האותנטי של האישה הלובשת אותן, ואת זאת ניתן להשיג אך ורק על ידי אמונה בתחושות הבטן שלך.

10. ולסיום, בשום רגע בתהליך עיצוב השמלה אל תתביישי למתוח ביקורת או לבקש לתקן חלק מסוים. זכרי כי עיצוב שמלות כלה מיוחדות הוא תהליך דינמי שבו יש לך תפקיד חשוב לא פחות מזה של המעצבת.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *