10 טיפים חשובים למתגרשים הטריים

טיפים חשובים למתגרשים הטריים

  1. תהליך הגירושין הוא תהליך מורכב וכאוב אך אם החלטתם שזו הדרך לכו איתה עד הסוף בלי חששות וללא מעצורים. אם יש בכם ספק, ולא הקטן ביותר לגבי התהליך כבר בתחילתו כנראה שאתם צריכים לחשב מסלול מחדש.
  2. במידה והחלטתם שתהליך הגירושין הוא נכון עבורכם, שכרו עורך דין גירושין בעל ניסיון בתחום שמכיר את כל התרחישים וכל החוקים. הניסיון הוא קריטי שמדובר בתיקים מורכבים ומסובכים ולכן לא רצוי לשכור עורכי דין בתחילת דרכם.
  3. עשו אתם את הצעד הראשון. יש חשיבות גדולה למי מתחיל את התהליך ומי למעשה מתעשת ראשון ומחליט לתקוף לפני הצד השני. במצב כזה הצד השני אמור להגיב אליכם ולא להפך וזה יתרון גדול.
  4. עו"ד גירושין שמכיר את החומר, הוא עו"ד שיכול לעזור לכם. אל תחסירו ממנו שום פרט, גם אם הוא מידע שהייתם מעדיפים לשמור לעצמכם. סמכו על העורך דין במאת האחוזים ואל תפחדו לספר לו פרטים חשובים אחרת זה יבוא נגדכם במפתיע ואז הרבה יותר קשה להיערך בהתאם.
  5. התייעצו עם עורך הדין גירושין שלכם היכן כדאי לפתוח את תביעת הגירושין. אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו ובמקרים מסוימים עדיף לפתוח את התיק בבית הדין הרבני ובמקרים אחרים בבית המשפט לענייני משפחה.
  6. הביאו בפני עורך הדין את כל המידע על הצד השני. כל מידע יכול לעזור לעורך הדין המייצג אתכם להפיל את הצד השני ובכך להביא אתכם לניצחון בתיק. אם אתם יודעים שהצד השני בוגד בכם או הפר בצורה בוטה את הסכם הנישואין ביניכם ספרו על כך לעורך הדין שלכם, הוא כבר יידע כיצד לנצל זאת לטובתכם.
  7. נסו לברר עם עצמכם מה המטרה של הגירושין ומה אתם רוצים להשיג במשפט. לכל אחד חשובים דברים אחרים והעורך דין חייב לדעת מה המטרות שלכם כבר בתחילת המשפט כדי לא ללכת לכיוון משפטי אחד שהמטרה שלכם בכלל מצריכה כיוון משפטי אחר.
  8. אל תפעלו ללא ידיעת עורך דין גירושין שלכם. גם אם אתם מרגישים במצב של לחץ או שהצד השני דוחף אתכם לקיר זכרו שאתם מוגנים ומיוצגים בפני אדם שזה מקצועו והתייעצו איתו תמיד.
  9. אל תבחרו עורך דין בגלל קרבה משפחתית או חברות ארוכת שנים. בחרו עורך דין גירושין שאתם באמת סומכים עליו ורצוי שגם לא תהיה הכרות מוקדמת, כך העבודה תעשה ללא שיקולים רגשיים שיכולים להפריע בתהליך.
  10. אל תשכחו שיש חיים גם אחרי הגירושין. עו"ד גירושין מתוקף תפקידו יכול לפעמים לחצות גבולות, התפקיד שלכם הוא לשים את המחסום ברגע שאתם מרגישים שהתיק הולך למקומות קיצוניים מדי. זכרו תמיד שהצד השני בו אתם נלחמים במשפט הוא האבא או האימא של ילדכם ולכן הפגיעה צריכה להיות מידתית וברמת ההיגיון.

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *