10 טיפים להנהלת חשבון נכונה בעסק

יש לכם עסק פועל או שאתם בדיוק בשלב ההקמה ואתם פשוט לא מצליחים להסתדר עם הנושא הפיננסי? קראו עו על הנהלת חשבונות עם UCAN2

רואה חשבון מנוסה

במידה ואתם לא מנוסים או שמדובר בעסק גדול למדי, מומלץ להשתמש בשירותיו של רואה חשבון מומלץ ומנוסה, גם אם לא תבחרו לעשות זאת באופן קבוע. אם אתם בתהליך של הקמת עסק חדש, רואה חשבון יוכל לחסוך לכם המון זמן מיותר וטרחה.

שירות ראיית חשבון אינטרנטי

עם ההתפתחות המטאורית של שירותי ראיית החשבון באינטרנט, תוכלו ליהנות משירות מקיף ומותאם עבור העסק שלכם במחיר משתלם למדי, אשר לרוב אפילו לא ידרוש מכם לצאת מהבית, ויהיה לכם מנהל חשבונות לכל דבר. במידה ואתם עסק מקוון, הנהלת חשבונות באינטרנט תהווה את האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

חשבונית ירוקה

תוכלו לשלוח חשבונית במייל לקהל הלקוחות שלכם וכך לעזור לשמור על איכות הסביבה ושימוש מיותר בנייר. בנוסף, הרבה יותר קל לתייק ולקטלג קבלות וחשבוניות בצורה זו.

רישום ומעקב

שמרו על כל הדו"חות, הקבלות, החשבוניות והמסמכים הנלווים בצורה מסודרת כדי שתוכלו לגשת אליהם בכל עת לפי מידת הצורך. תיקיות מסודרות על גבי הענן מהווה פתרון מעולה אשר יעניק לכל העובדים שלכם גישה בקלות.

הגשת דו"חות בזמן

כאשר אתם מתמודדים מול רשויות המסים בארץ, רצוי במיוחד לדאוג להגיש את כל הדו"חות והניירות הנדרשות בזמן ולא באיחור אשר יוכל לגרום לכם לבעיות בהמשך הדרך.

תיוק מסודר

כאשר עליכם להשתמש בנייר בתור חלק ממערכת ראיית החשבון שלכם, עליכם יהיה לדאוג לתיוק מתאים של כל הפרטים בקלסרים מיועדים.

הוצאות והכנסות

דו"ח רווח והפסד ותזרים מזומנים יכולים לעשות את כל ההבדל בין עסק מצליח למפסיד. דאגו להכין את התכניות האלו בצורה הטובה ביותר, והיעזרו במומחים להנהלת חשבונות כדי לקבל את הניסיון הנדרש מאלו אשר ביצעו בעברם מאות דו"חות כאלו.

קופה קטנה

הימצאותה של קופה קטנה בעסק שלכם יכולה לעזור לכם רבות אם אתם לא נמצאים שם באופן קבוע. שימו לב לדאוג לקבלה אשר תחליף את כמות הכסף שנלקח מהקופה כדי לשמור אותה במצב מאוזן בכל זמן נתון.

גיבוי מידע

סיבות רבות יכולות לגרום לאיבוד של מידע רב ערך, ולכן רצוי לגבות אותו מבעוד מועד ולהקפיד לעשות זאת באופן תכוף ככל הניתן. לא תרצו למצוא את עצמכם במצב בו אין לכם דרך להוכיח דברים חשובים על העסק שלכם.

שימוש בנתונים

כאשר יש לכם בידיים המון נתונים ומידע חשוב, נסו לעשות בו שימוש כדי לגלות איך תוכלו לשפר את העסק ולהגדיל את ההכנסות.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *