עשרת הטיפים לבחירת דוד שמש המתאים לך:

טיפ מס' 1 – סוג הדוד, חשוב מאוד לדעת איזה דוד מתאים לכם, ישנם מקרים בהם דוד שמש וחשמל משולבים, מתאימים וזה כך גם במרבית המקרים, אך ישנם מצבים בהם ניתן להתקין דוד חשמל בלבד, בדקו איזה דוד אתם צריכים לפני שאתם מתחילים את התהליך.

טיפ מס' 2 – יצרן הדוד, כיום בשוק קיימים המון חברות אשר מייצרות דודי שמש ולכל אחד יש את היתרונות שלה, אל תחמיצו ובצעו סקר שוק מקיף על החברות המובילות בתחום, אצלנו בטופ דודים ניתן לראות בעמוד הזה מאגר שלם של חברות דודים אשר מייצרות דודי שמש וחשמל כאחד.

טיפ מס' 3 – גודל הדוד, לאחר שיש בידכם את התשובה, איזה סוג דוד אתם צריכים ואיזה חברה, כעת עליכם להחליט באיזה נפח אתם רוצים לרכוש אותו, ישנם גדלים שונים של מיכלים והנפח מתחיל החל מ30 ליטרים ועד ל-200, תלוי בכמות הנפשות המתגוררות בבית, על פי כך תוכלו לבצע התאמה.

טיפ מס' 4 – מחירים, אז יש לכם את רשימת החברות, גודל הדוד וסוג הדוד, כעת עליכם רק לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות על מנת לקבל הצעות מחיר ולבחור במשתלמת ביותר בעבורכם, אל תפספסו.

טיפ מס' 5 – אזור השירות, על מנת לקבל שירות התקנה לדוד שלכם אתם צריכים לחפש חברה אשר מספקת את השירות באזורכם, חברות הפועלות באזורים מרוחקים מכם ידרשו מחיר גבוה יותר עקב צירוף של עלות הנסיעה וניתן לומר גם הובלה של המוצר, לכן חשוב לבדוק שאותה חברה המספקת לכם את הדוד, פועלת בפריסה ארצית ואכן מספקת את השירות באזורכם.

טיפ מס' 6 – אחריות וביטוח, אתם צריכים לבדוק את הנושא הזה היטב עקב החשיבות הגדולה שלו, במרבית המקרים מקובל לקבל לפחות שנה אחת של אחריות על הדוד, ישנן חברות אשר מעניקות 3 שנים ואפילו 7 שנות אחריות בעבור הדוד שלכם, כל זה כמובן בתנאי שהתקנת הדוד התבצעה אצל מתקין מורשה מטעם החברה.

טיפ מס' 7 – חוות דעת והמלצות, אתם כמובן יכולים לעשות את הבחירה לבד, אך אין כמו חוכמת ההמונים, בדקו ברשת האינטרנט, ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש על אותה חברה שאתם הולכים להזמין ממנה דוד שמש \ חשמל ושמעו חוות דעת חיובית ושלילית.

טיפ מס' 8 – המלצה אישית, אנו רוצים להמליץ לכם באופן אישי ופרטני על חברת טופ דודים, אשר פועלת בפריסה ארצית ובשיתוף פעולה עם טכנאי דודים שונים המוסמכים להתקנה של כל סוגי הדוודים עם החברות השונות, אל תפספסו זאת, היכנסו לאתר של טופ דודים כבר עכשיו.

טיפ מס' 9 – תוספות ושדרוגים, כיום ישנם פתרונות רבים לחימום מים מהיר, ביניהם ניתן לראות את הדוד מחליף חום אשר מחמם מים בשיטה שונה ומהירה הרבה יותר, בנוסף לכך ישנם מאיצי חום לדוד אשר פועלים כ"דוד נוסף" וקטן אשר מחמם מים למקלחת אחת, דבר נפוץ אצל מרבית בעלי הדוודים הגדולים.

טיפ מס' 10 – תחזוקה נכונה, כבר בעת התקנת הדוד החדש חושב לשמור עליו, הבעיות הנפוצות ביותר אצל דודים הם אבנית, ישנם סנני אבנית התואמים לדודי שמש והם בהחלט יכולים לעזור לכם לשמור עליו לעוד כמה שנים טובות.


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *