10 עובדות מעניינות בנושא מוזיקת טראנס

1. כבר משנות ה-90.
מוזיקת הטראנס התפתחה כבר במהלך שנות ה-90 וסוחפת אחריה אין ספור מעריצים עד היום, ניתן להגיד שהיום ז'אנר זה תפס מודעות גבוהה בקרב קהל רב ברחבי העולם.

2. מחבר אנשים
שמדברים על התחברות למוזיקת הטראנס תוכלו למצוא אנשים שונים לחלוטין בעלי חשיבה ומנטאליות שונה לגמרי שלכולם מכנה משותף, אהבה למוזיקת הטראנס. למוזיקה זו אין צבע, גיל, או לאום ומחברת אנשים מכל קצוות הקשת.

3. מגוון אמנים מכל העולם
אם תשאלו מי שאוהב טראנס איזה אמן מועדף עליו תגלו אין ספור שמות של יוצרים ואמנים אשר הקדישו את חייהם ליצירת מוזיקה ייחודית זו. ניתן להגיד שכל יוצר מספק קו ייחודי משלו מאחר ולמוזיקה זו אין קווים מנחים אלא היא מושתתת על המון יצירתיות מצד היוצר שלה.

4. בירת הטראנס העולמית
אולי תופתעו לדעת אך מדינת ישראל הקטנה נחשבת לאחת המפותחות בעולם בתעשיית הטראנס ונחשבת בעיני רבים לבירת הטראנס העולמית. ישנם לא מעט אמני טראנס אשר זוכים לתהילה בקנה מידה עולמית ומוזמנים לנגן בכל רחבי העולם.

5. העצמת החוויה
לא ניתן להתעלם מכך שרבים מאוהבי הטראנס עושים שימוש בסמים להעצמת החוויה שמפיקים מהמוזיקה ומהצלילים הייחודים שהיא מספקת למאזיניה. כמובן חשוב לציין כי ניתן ליהנות מחוויה זו ללא עזרים כמו סמים וכי לא כל מי שאוהב טראנס הוא צורך סמים.

6. מגוון סגנונות
מוזיקת טראנס הינה מוזיקה ססגונית ומגוונת מאוד ובמהלך השנים התפתחו קטגוריות רבות כגון מוזיקה פסיכודאלית, הארדקור, קלאב טראנס, גואה טראנס ועוד…

7. מסיבות ופסטיבלים בכל העולם
בנושא מודעות למוזיקת הטראנס, נכון להיום יש מידי שנה אין ספור מסיבות ופסטיבלים גדולים מאוד שעוסקים אך ורק סביב מוזיקת הטראנס. באירועים אלו ניתן למצוא לפעמים גם מאות אלפי אנשים ועשרות אמנים אשר מתחלפים ללא הפסקה במשך ימים ארוכים.

8. אמן טראנס ישראלי שכדאי להכיר
מלבד השמות הבין לאומיים, זיהינו אמן טראנס ישראלי ששמו HAMAHARSHA אשר מפלס את דרכו בשנים האחרונות באין ספור מועדונים ברחבי הארץ והעולם. הוא עוסק בתחום המוזיקה כבר מגיל 10 ופועל מתוך המון אהבה ותשוקה לעולם זה. בקרו באתר של Hamaharsha

9. לא מחייב רועש
אם מוזיקת טראנס מצטיירת בעיניכם כמוזיקה רועשת כדאי לציין כי זה לא מחייב, ישנם סוגי טראנס אשר בנויים בצורה של מלודיות ומנגינות שמשלבות הרבה פחות בס ויכולות אפילו להוות מוזיקה נעימה ומרגיעה.

10. דורש ראש פתוח
לא כולם "מתחברים" למוזיקת הטראנס ובעבור רבים אין היגיון מה אנשים מוצאים במוזיקה שבקושי משלבת מילים. ההמלצה היא לפתוח את הראש ולתת ניסיון עם ראש פתוח, מי יודע אולי תאהבו!!!


Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *